۰

جشن پرسپولیس با طعم شیرین پیروزی

تاریخ انتشار
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۷
جشن پرسپولیس با طعم شیرین پیروزی
شاگردان برانکو برای دومین فصل پیاپی قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن خواهند گرفت. آن‌ها که لیگ هفدهم را قاطعانه و با اختلاف امتیاز جالب توجهی نسبت به دیگر مدعیان به پایان رسانده‌اند، امروز در جدالی تشریفاتی دیگر مقابل سپیدرود و شاگردان علی کریمی به میدان می‌روند تا در پایان بازی مراسم جشن قهرمانی خود را برگزار کنند.
در آخرین دیدار هفته پایانی لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با حساب سه بر صفر به سود شاگردان برانکو خاتمه پیدا کند تا جشن قهرمانی قرمز‌ها شیرین‌تر شود. گل‌های پرسپولیس را در این دیدار انصاری (۳۱)، کعبی (گل‌به خودی) و کامیابی‌نیا (۸۳) برای قرمز‌ها گلزنی کردند.


پرسپولیس در شرایطی که قهرمانی اش در فصل هفدهم قطعی شده بود، موفق شد در بازی پایانی فصل با یک برد شیرین آن را جذاب‌تر کنند. پرسپولیس که در این بازی به دنبال دستیابی به آمار برتر نسبت به ذوب آهن در گلزنی بود با سه گلی که کامیابی نیا، انصاری و احمدزاده به ثمر رساندند به این هدف خود نیز دست یافت تا برانکو برای دومین فصل پیاپی با دروی رکورد‌ها قهرمانی تیمش را جشن بگیرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، منشا، وحید امیری، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده و محمد انصاری/تعویض‌ها: سیامک نعمتی (احمدنوراللهی ۴۶)، وحید امیری (محسن مسلمان ۶۸)، صادق محرمی (بشار رسن ۷۱)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سپیدرودرشت: ایمان صادقی، توحید غلامی، هادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی/تعویض‌ها: میرهادی میرجوان (علی عباسی ۵۷)، توحید غلامی (میثم فردوسی ۸۱)
سرمربی: علی کریمی
 
کد مطلب : ۱۳۸۱۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.