۰

پوتین و مرکل دربارۀ ایران به چه نتايجي دست يافتند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز گذشته، با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دیدار و گفتگو کرد. این دیدار از آنجایی حائز اهمیت است که روسیه تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی از سوی آمریکا و اروپا قرار گرفته است. پس از پرونده اسکریپال، روسیه از سوی کشورهای اروپایی تحریم شد، اما تغییر سیاست های ساکن جدید کاخ سفید سبب شد که اروپا هم از غافله عقب نماند و در روابط خود با روسیه کمی تجدیدنظر کند یا شاید هم با شیوه ای ملایم‌تر دست دوستی به سوی مسکو دراز کند. آلمان و روسیه در سال های گذشته مراودات اقتصادی بالایی داشته اند. رئیس جمهور روسیه، تحریم های تازه ای را در مقابل تحریم های آمریکا اعمال کرده است، اما پوتین برای از سر گیری ارتباط با اروپا باید از سد اوکراین بگذرد تا بتواند گشایشی در روابط مسکو با اروپا ایجاد کند؛ شاید این گره به دست آلمان که قدرت اول اقتصادی اتحادیه اروپا به حساب می آید باز شود.
آنطور که خبرگزاری ها اعلام کردند؛ دیدار پوتین و مرکل حدود سه ساعت به طول انجامیده است و جالب این است که آنها قبل از نشست مشترک، کنفرانس خبری خود را برگزاری کردند که موجب تعجب خبرنگاران شد به همین دلیل خبرگزاری ها از خروجی این نشست سه ساعته خبر خاصی منتشر نکرده اند! اما آنطور که گزارش شده است گفتگوی سه ساعته آنها هیچ نتیجه ای در پی نداشته است!
 
کد مطلب : ۱۴۱۹۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.