۰

سریالی که کارگردانش هم از سرنوشتش بی‌خبر بود!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰
سریالی که کارگردانش هم از سرنوشتش بی‌خبر بود!
این روزها بحث‌ شفافیت در ارکان مختلف نهادهای دولتی بسیار مطرح است و سازمان‌ها و ارگان‌های زیادی در این راستا قدم برداشتند. در بحبوحه روزهایی که حرف از شفافیت بود اما سازمان صدا و سیما همچنان سیاست پنهان‌کاری و عدم شفافیت را در پیش گرفته بود، در واقع نکته اصلی همین عدم شفاف‌سازی کامل بودجه سازمان صدا و سیما در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بود که همچنان نیز ادامه دارد.
در واقع با همه هزینه‌هایی زیادی که در این سازمان صرف می‌شود هیچ چیز بر کسی روشن نیست و  حالا هم کار به جایی رسیده که مدیران صدا و سیما به صراحت اعلام‌ می‌کنند که دیگر پولی برای ساخت سریال‌ها الف ویژه ندارند تا کماکان همه بودجه‌ها و هزینه‌های این سازمان عریض و طویل پنهان و مخفی باشد.
اما همه ماجرا به بحث عدم شفافیت در بودجه ختم نمی‌شود و به نظر می‌رسد مدیران تلویزیون حتی حقوق دیگر مخاطبان و حتی هنرمندانی که با آنها همکاری می‌کنند را هم نادیده می‌گیرد  و با آنها هم شفاف نیستند.
مصداق واقعی این حرف وقفه چهار ساله در پخش سریال «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی است که حالا بعد از مدت‌ها به پخش رسیده است. سریالی که از حضور چهره‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی بهره برده و قرار بود خیلی پیش‌تر از اینها روی آنتن برود.
در طول چهار سالی که از ساخت این سریال می‌گذرد هیچ وقت توضیح قانع‌کننده‌ای از طرف هیچ کدام از مدیران و مسئولان تلویزیون منتشر نشد و حتی دلیل تعویق در پخش مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» حالا حتی برای کارگردان این اثر هم نامعلوم است.
 
کد مطلب : ۱۴۴۵۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.