۰
برای شکست نفت به آبادان می‌رویم

محمدی‌منش: جای اوجاقی در تیم ملی خالی است/ شاید بازیکن خارجی بگیریم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
محمدی‌منش: جای اوجاقی در تیم ملی خالی است/ شاید بازیکن خارجی بگیریم
رضا محمدی منش به عصر تعادل گفت: دیدار ما برابر پالایش نفت بازی بسیار خوب و نزدیکی می‌شود. طی سه هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی چه از نظر بدنی، چه به لحاظ تاکتیکی داشتیم و برای این بازی سخت خودمان را آماده کرده‌ایم. با همه احترامی که برای نفت قائلم باید بگویم که فقط برای پیروزی به آبادان می‌رویم و هدف ما شکست این تیم و کسب امتیازات کامل بازی است. 

او با مردود دانستن این‌‌که نفت قدرت فصل‌های پیش خود را ندارد، ادامه داد: به هرحال این تیم شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. بازیکنانی مانند حسن‌‍زاده و سعید داورپناه فصل پیش در این تیم بودند و این فصل هم برای آبادان بازی می‌کنند. به هر حال معتقدم با کاری که ما انجام دادیم شاهد بازی نزدیک و خوبی خواهید بود. 


محمدی‌منش درباره شکست تیمش از شهرداری گرگان هم گفت: شما دیدید که لیگ حدود یک ماه تعطیل بود اما گرگان حاضر شد هزینه کند و بازیکن خارجی خود را به این بازی برساند. آن‌ها می‌دانستند کار بسیار سختی برابر ما دارند. بچه‌های ما هم بازی بسیار خوبی انجام دادند و فقط اسیر کم تجربگی خود شدند. ما به خوبی امیر صدیقی و حامد سهراب‌نژاد را مهار کردیم. مسعود سلیمانی هم مقابل ما نتوانست بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. به هرحال ما فقط به کم تجربگی باختیم. ضمن این‌که اگر بازیکن آمریکایی شهرداری نبود اوضاع خیلی فرق می‌کرد. 

محمدی‌منش در پاسخ به این پرسش که آیا پگاه بیش از حد به محمد اوجاقی وابسته نیست؟ توضیح داد: اوجاقی بازیکن بسیار خوبی است که روی او حساب ویژه‌ای کردیم. شما کافی است آمار اوجاقی و صدیقی را که هر دو در پست سه مقابل هم بازی کردند مقایسه کنید. بحث من مقایسه نیست، چرا که هم امیر هم محمد، هر دو در المپیک 2009 نوجوانان آسیا شاگرد من بودند و قهرمان شدند. فکر می‌کنم حالا که بحث جوانگرایی در تیم ملی مطرح شده، بازیکنانی مثل اوجاقی و سعید محمدی می‌توانند در تیم ملی هم حضور داشته باشند. البته شما می‌بینید که او مثلا مقابل شیمیدر 28 امتیاز گرفت ولی ما با 40 امتیاز اختلاف باختیم ولی مقابل گرگان از محمدی کمتر امتیاز کسب کرد و بازی تیمی ما بهتر بود. 

سرمربی پگاه ایران درباره جذب بازیکن خارجی هم گفت: ما تا پلی‌آف صبر می‌کنیم و اوضاع را می‌سنجیم. نمی‌توانم بگویم بازیکن خارجی می‌گیریم یا نمی‌گیریم. همه چیز به آینده بستگی دارد، چرا که ما نیم‌نگاهی به حضور در جمع 4 تیم برتر هم داریم، پس جذب بازیکن خارجی یکی از گزینه‌های ماست. امیدوارم بازیکنانم آنقدر خوب بازی کنند که نیازی به خارجی نداشته باشیم. 

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.