۰
اختصاصی عصر تعادل

حسین حسینی در جام ملت‌های آسیا حضور می‌یابد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
حسین حسینی در جام ملت‌های  آسیا حضور می‌یابد
به گزارش عصر تعادل، سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال تهران که فصل پیش رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و به نظر می‌رسید یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در جام جهانی باشد، با تصمیم عجیب کی‌روش در روز آخر از لیست تیم ملی خط خورد. 

کی‌روش دلیل این تصمیم خود را نیمکت‌نشینی حسینی پس از آن رکورد عنوان کرد. اتفاقی که باعث شد آتش اختلاف بین حسینی و وینفرد شفر سرمربی استقلال که با بازی دادن به رحمتی پا به سن گذاشته او را در عین ناباوری به نیمکت استقلال تبعید کرد، لهیب بکشد. در واقع اگر شفر تسلیم مشورت‌های اشتباه اطرافیانش و مربی دروازه‌بانان استقلال نمی‌شد و سنگربان شایسته‌اش را ذخیره رحمتی پا به سن گذاشته نمی‌کردف شاید حسینی به جای رشید مظاهری مسافر روسیه می‌شد اما شفر که علاقه عجیبی به رحمتی دارد، حتی بعد از جام جهانی هم  پس از اشتباه مرگبار او مقابل السد که منجر به حذف استقلال از لیگ قهرمانان شد، بازهم به رحمتی میدان می‌داد. 

به هرحال گویا کارلوس کی‌روش که سال‌هاست سیدمهدی رحمتی و اخلاق او را می‌شناسد و به دلیل همین رفتار برای همیشه درهای تیم ملی را روی رحمتی بست، متوجه اتفاقات باشگاه استقلال شده و می‌داند دلیل نیمکت نشینی حسینی فنی نیست. خود شفر هم در مصاحبه‌ای تصریح کرده حسینی همسطح علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است. شفر البته پیش از این گفته بود رحمتی به این دلیل فیکس است که صحبت  با مدافعان را بلد است. او نه تنها به فریادهای بی مورد رحمتی سر مدافعانش خرده نمی‌گیرد، بلکه از این کار او تمجید نیز می‌کند! هرچند رحمتی آمار خوبی از خود در نیم فصل به جا گذاشته اما به یقین همه حریفان هم متوجه ضعف مفرط او روی توپ‌های ارسالی، بازی با پای بسیار بد و تندخویی کاپیتان آبی‌ها شده‌اند. 

حالا حسینی با تیم ملی به امارات می‌رود و هیچ بعید نیست کی‌روش به واسطه دیدارهای ایران با تیم‌هایی مانند یمن و ویتنام به او هم میدان بدهد. درباره استقلال اما اوضاع متفاوت است. آن‌ها دو فصل پیش با اشتباهات رحمتی شکستی تحقیرآمیز در  آسیا تجربه کردند و 6 بر یک مغلوب العین امارات شدند. حالا که استقلال در گروه مرگ با العین، الهلال و الدحیل قطر همگروه شده است، ممکن است فاجعه هزاع بن زائد یک بار دیگر تکرار شود. اتفاقی که ممکن است دیگر بهانه‌ای برای حمایت‌های شفر از رحمتی نگذارد. 

 
کد مطلب : ۱۴۵۱۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.