۰
مونتلا جانشین کی‌روش در تیم ملی ایران؟

هواپیمای تک نفره در خاک ایران به زمین می نشیند!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
هواپیمای تک نفره در خاک ایران به زمین می نشیند!
به گزارش  عصر تعادل، توتو اسپورت مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران به مونتلا یک قرارداد سه و نیم ساله را پیشنهاد داده است. مونتلا یکی از مطرح ترین مربیان بدون شغل فعلی دنیاست و ممکن است باب مذاکره با او از سوی فدراسیون فوتبال گشوده شده باشد.

در ماه آوریل دوران عدم فعالیت وینچنزو مونتلا در عرصه مربیگری به یک سال خواهد رسید و وی بعد از جدایی از سویا تا این مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است اما به نظر می رسد تیم ملی ایران قصد دارد با پیشنهادی سه سال و نیمی، مهاجم سابق رم و سرمربی پیشین فیورنتینا و میلان را به خدمت گیرد.
 
نشریه ایتالیایی توتو اسپورت امروز مدعی شد بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران و حذف آنها در دیدار مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا، مونتلا به گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران بدل گشته و چالش سرمربیگری در آسیا ممکن است مرحله بعدی دوران مربیگری مونتلا باشد. آخرین تجارب مونتلا دو اخراج متوالی از تیم های میلان و سویا در سه سال اخیر بوده و وی می تواند با قبول این پیشنهاد، تا پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی ایران قرار گیرد.



روزنامه‌نگاران ایتالیایی دوران بازی مونتلا در سری A به دلیل شادی گل منحصر به فردش که داشت و دستانش را به سان دوبال هواپیمای باز می‌کرد به او لقب Lareoplanino «هواپیمای تک‌نفره» داده بودند. 

مونتلا در ابتدای فصل قبل هدایت میلان پرستاره را بر عهده داشت اما در نهایت با کسب نتایج ضعیف شغل خود را از دست داد و بلافاصله هدایت سویا را بر عهده گرفت. بزرگ ترین دستاورد مونتلا در اسپانیا، حذف منچستریونایتد پرستاره تحت هدایت ژوزه مورینیو در لیگ قهرمانان بود و آنها با پیروزی در اولدترافورد موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان شدند.



لقب «هواپیمای تک نفره» حتی زمانی که مونتلا در کسوت مربیگری هم حاضر شد، روی او ماند.  

اوج دوران سرمربیگری مونتلا روزهای حضور او روی نیمکت فیورنتینا بود و حالا ستاره خط حمله جالوروسی در ابتدای هزاره میلادی که به خاطر شادی گل های منحصر به فردش به "هواپیمای تک نفره" مشهور بود، ممکن است جانشین کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران شود.

منبع: ورزش 3 

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۵۴۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.