۰

مقتدی صدر: باید انقلاب به نظم خود بازگردد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹
مقتدی صدر: باید انقلاب به نظم خود بازگردد
به گزارش عصر تعادل توصیه‌های مقتدی صدر به نیرو‌های امنیتیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در حساب توییتری خود از نیرو‌های امنیتی خواست تا اجازه دهند «انقلاب» به حالت مسالمت آمیز خود بازگردد، مانع بسته شدن مسیر‌ها و خیابان‌ها شده و اساتید و دانشجویانی که در انجام ساعات کاری رسمی خلل ایجاد می‌کنند، مجازات شوند.

مقتدی صدر در حساب توییتری خود نوشت: طبق دستورات مرجعیت و طبق قوانین الهی باید انقلاب به نظم و مسالمت آمیزی خود بازگردد.

صدر افزود: از این رو ضروری می‌بینم نیرو‌های کلاه آبی با نیرو‌های امنیتی ملی قهرمان و ادارات آموزش و پرورش در استان‌ها و همچنین عشایر غیور هماهنگی به عمل آورند و کمیته‌هایی را در استان‌ها به منظور بازگرداندن ساعات کاری رسمی در مدارس دولتی و ... تشکیل دهند؛ همچنانکه باید مسیر‌های بسته بازگشایی شده تا همگان بتوانند از زندگی روزمره برخوردار شوند و انقلاب به شهرت نیک خود برسد؛ از این رو باید افراد کارشناس در آغاز این کار را تسریع کنند.

مقتدی صدر در پایان بیانیه خود نیز در توصیه‌ای به نیرو‌های امنیتی گفت: نیرو‌های امنیتی را نصیحت می‌کنم مانع افرادی شوند که دست به بستن خیابان‌ها می‌زنند؛ همچنان که وزارت آموزش و پرورش باید آن دسته از دانشجویان و اساتیدی را که در انجام ساعات کار رسمی خلل ایجاد می‌کنند، مجازات کند.

او همچنین در پایان از هشتگ‌هایی نظیر «بسوی عراقی ایمن»، «علم انقلاب و اصلاحات است» و «بستن راه‌ها تروریسم است» استفاده کرد.

گفتنی است پس از انتخاب محمد توفیق علاوی به سمت نخست وزیری، مقتدی صدر به وی تبریک گفت و از او خواست تا تسلیم فشار‌های داخلی و خارجی نشود.
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۱۴۸۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}