۰

جمالی نژاد: قوی شدن نظام فقط در حوزه نظامی نیست

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
جمالی نژاد: قوی شدن نظام فقط در حوزه نظامی نیست
به گزارش عصر تعادل جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در گفت‌وگو با با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر سال مردم پرشکوه‌تر از سال گذشته در راهپیمایی حاضر می‌شوند و تهدید‌ها و تحریم‌ها هیچکدام عزم جدی آنها را خدشه دار نمی‌کند.

او ادامه داد: امسال و در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به گفتار رهبر انقلاب باید قوی شویم؛ چراکه قوی شدن هم فقط در حوزه تجهیزات نظامی و لجستیکی نیست، بلکه همه حوزه ها را شامل می شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: لازم است تا من در حوزه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همچنین افراد دیگر هم در سایر حوزه های کاری خود قوی شوند چراکه  این امر اقتدار نظام را افزایش می‌دهد.

جمالی نژاد بیان کرد: اقتدار نظام فقط خدادادی و اکتسابی نیست، قدرت گفتمانی هم هست. ۴۱ سال است می‌گوییم «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فریاد می‌زنیم.

او در پایان یادآور شد: روی پای خود ایستادن، تقویت کردن را می‌طلبد. امیدوارم در کنار حضور پر شور مردم در این هوای سرد و در کنار حضور کودکان خردسال و پیرمردان و پیرزنانی که اراده آنها ضعیف نمی‌شود، عزت نظام افزایش یابد و اتحاد و انسجام ما بیشتر شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۱۴۸۵۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}