۰

آیا بازار میوه تره بار بسته می شود؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
آیا بازار میوه تره بار بسته می شود؟
به گزارش عصر تعادل مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران: تمامی میادین شهر از ۸ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره باز خواهد بود.

میادین میوه و تره بار باز خواهد بودسعید راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اعلام این خبر گفت: همکاران ما با رعایت تمامی استاندارد‌هایی که برای مقابله با بیماری کرونا در نظر گرفته شده است به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با پیش بینی‌های انجام شده در این زمینه میادین میوه و تره بار تا پایان سال به صورت یکسره از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در خدمت همشهریان خواهد بود.

وی افزود: اگرچه طبق روال سال‌های گذشته تقاضا کرده بودیم تا امسال سه روز میادین میوه و تره بار به مناسبت سال نو تعطیل باشد، اما با این درخواست موافقت نشده و امسال میادین تنها دو روز تعطیل خواهد بود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه عرضه میوه‌های شب عید وجود ندارد گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ماهی قرمز و سبزه در میادین میوه و تره بار عرضه نمی‌شود و هیچ جایگاهی برای فروش این اقلام در میادین میوه و تره بار در نظر گرفته نشده است.
مرجع : صدا و سیما
کد مطلب : ۱۴۹۹۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}