۰

"یل یاتار طوفان یاتار یاتماز انقلابین پرچمی"+تصاویر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
مردم بار دیگر آمدند، مانند روزهای انقلاب، پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی، آمدند تا بار دیگر با نوای «الله اکبر» شکوه نظام اسلامی را به رخ جهان بکشند.

آمدند با شعار مرگ بر آمریکا پاسخ یاوه گویی‌های مشتی یاوه گو و هتاک را بدهند. آمدند تا با لبیک به امام و مقتدای خود، عهدی دوباره ببندند. عهدی که با خون هزاران لاله مهر و موم شده است.

مردم پایتخت شور و شعور حسینی آمدند تا با حضور خود به جهان ثابت کنند حسینی‌وار پشت انقلاب و اسلام ایستاده‌اند هر چند سختی ها بکشند آنان آمده اند تا در مقابل زورگویی‌های استکبار ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد و استقلال‌شان را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند و با تاسی از مولایشان حسین(ع) هیهات من‌الذله را سر داده و زیر بار ذلت و زور نمی‌روند.

امروز مردم سراسر استان زنجان از روستا‌های دور افتاده گرفته تا مراکز شهرها حضوری پرنشاط و پررنگی داشتند و برگی زرین از انقلاب را رقم زدند و به دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفتند که همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب و آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) هستند.

مردم سراسر استان زنجان با مشت‌های گره کرده خود عمل قبیحانه بی‌فرهنگان متمدنان‌نما و اهانت کنندگان نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرده و به آزادی بیان مضحک استکبار جهانی متاسف شدند.

مادران زنجانی به همراه کودکان شیرخوار خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا راه رفته پدران و مادران خود را برای فرزندانشان ترسیم کنند و آنان را به دفاع از آرمان های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی مشتاق کنند.

سالمندان و کهنسالان با در دست داشتن تصاویری از امام و رهبری برای سی‌و‌ششمین سال در میدان انقلاب زنجان حضور یافتند تا بار دیگر به عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته اند پایبند بمانند.

دانشجویان و دانش آموزان با داشتن پرچم های 3 رنگ ایران اسلامی جلوه باشکوهی به حدفاصل چهارراه امیرکبیر تا چهارراه انقلاب زنجان بخشیدند.

علاوه بر مرکز استان، مردم روستاها و شهرستان های زنجان همزمان با دیگر هموطنان خود در سراسر کشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

مردم شهرستان ابهر از 2 مسیر از مصلی نماز جمعه تا مقابل شهرداری و از مسجد صاحب الزمان(عج) شناط تا مقابل شهرداری -حضور خود را به اقیانوس ملت گره زدند و به عهد و پیمان دیرینه خود با شهیدان وفادار ماندند.

مسیر برگزاری مراسم راهپیمایی در سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا گلزار شهدا اعلام شده بود که مردم این شهرستان اعم از کودک، بزرگ، دانشجو، محصل، کهنسال و جوان با شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر» پشتیبانی خود را از ولایت به گوش جهانیان رساندند.

هموطنان خرمدره‌ای نیز از میدان قائم تا ورزشگاه شهیدخرمی به عهد و پیمان 36 ساله خود با معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) وفا کرده و حمایت خود را از آرمان های انقلاب اعلام کردند.

مردم شهر قیدار هم با حرکت از میدان شهدا تا میدان انقلاب با امام خمینی( ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم شهیدپرور طارم با حرکت از مقابل سازمان تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن اهانت کنندگان نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام، از انقلاب اسلامی حمایت کرده و دشمنان کشور را دروغگو عنوان کردند.

مردم استقلال طلب  در شهرستان ماهنشان از مقابل مزار شهدای گمنام تا مسجد حضرت ولیعصر(عج) بر حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران پافشاری کردند.

ایجرودی‌ها نیز از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان تا میعادگاه نماز جمعه حضور پررنگ خود را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

گفتنی است در راهپیمایی 22 بهمن امسال زنجان تعدادی از خبرنگاران و عکاسان خارجی حضور داشته و حضور مردم ولایتمدار را به جهان مخابره می‌کردند.

مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۷۲۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.