۱

اشتباه داور دلیل باخت‌مان بود

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۲
اشتباه داور دلیل باخت‌مان بود
مسعود رضائیان پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان برابر نفت تهران گفت: موقعیت‌های خوبی توسط بازیکنان ما خلق شد و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم اما به دلیل عدم اعتماد به نفس کافی از سوی بازیکنان موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم و به اعتقاد من روی یک توپ مُرده نفت تهران به گل پیروزی‌بخش رسید. قبل از به ثمر رسیدن این گل خطایی گرفته شد که به اعتقاد من خطا نبود و به نوعی روی اشتباه داوری گل خوردیم. به هر شکل نمی‌توان یک باخت را گردن داوری انداخت اما دقیقا همان توپ درون دروازه رفت تا داوری دلیل اصلی باخت ما شود. جدا از آن ما روی چند موقعیت دیگر نیز می‌توانستیم صاحب گل شویم و یکی از توپ‌های ما به تیر دروازه برخورد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ۶ هفته باقی مانده و هرچند کارمان بسیار سخت است اما ۳ بازی خانگی داریم و با امتیاز گرفتن در این بازی‌ها تیم‌مان می‌تواند در لیگ باقی بماند. من معتقدم تیم ما در لیگ باقی خواهد ماند.

رضائیان در خصوص اعتراضی که تماشاگران به بیژن ذوالفقارنسب داشتند، نیز گفت: آنها به ذوالفقارنسب اعتراض نداشتند و تنها از وی خواستند تا در برنامه ۹۰ شهادت دهد که با یک گل ناسالم نفت تهران به پیروزی رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضی به داوری خواهید داشت یا خیر، گفت: اعتراضی به داوری نمی‌کنیم و وارد این فاز نخواهیم شد. حق ما در این دیدار باخت نبود اما اعتراض نیز فایده‌ای ندارد، مگر اعتراض‌های گذشته ما جواب داده که بخواهیم باز هم اعتراض کنیم.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۴۱۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.