۰

فوتبالیستها دلسوزی نمی کنند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷
فوتبالیستها دلسوزی نمی کنند
محمد جواد نظری مهر، با اشاره به جلسه فراکسیون ورزش مجلس با وزیر ورزش گفت: در جلسه با حضور اعضای فراکسیون ورزش و محمود گودرزی وزیر ورزش و جمعی از معاونان وی که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص برخی مسائل مربوط به مربیان ورزشی، هیئات ورزشی و دو شغله ها بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم بندرترکمن، بندرگز و کردکوی در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: یکی از انتقاداتی که اعضای فراکسیون ورزش مجلس داشتند این بود که برای تربیت فوتبالیست های کشور اغلب از مربیان فوتبال خارجی استفاده می شود و بودجه های میلیاردی صرف آن می کنند.

نظری مهر اضافه کرد: این در حالی است که مربیان ورزش هایی که در آنها موفق هستیم، داخلی هستند که نمونه آن مربیان کشتی هستند که باعث شدند ملی پوشان ما مدال های رنگارنگ در دل خاک کشور آمریکا کسب کنند؛ از این رو این مسأله حاکی از آن است که مربیان داخلی و پیشکسوت توانسته اند حضور مثمرالثمری داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه دریافتی مالی ورزشکاران ورزش های پایه و مدال آور همواره کمتر از حق آنهاست، یادآور شد: این ورزشکاران و ملی پوشان تنها از روی علاقه به کار خود ادامه می دهند در حالی که در ورزش فوتبال شاهدیم با وجود استفاده از مربیان خارجی و هزینه های بسیار، دلسوزی از جانب آنها دیده نمی شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان مواردی که از سوی وزیر ورزش در این جلسه مطرح شدهبه خبرگزاری خانه ملت ، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش در خصوص بعضی موارد قول مساعد جهت همکاری داد؛ ضمن اینکه قرار شد به دلیل وجود مسائلی مانند کمبود بودجه، نگرشی در رابطه با قوانین موجود در ورزش و بازنگری در آن را در دستور کار قرار دهد تا تحولی در عرصه ورزش به وجود آید؛ همچنین تأکید شد که بخش های خصوصی در حوزه ورزش زیر نظر وزارت ورزش کار کنند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۶۳۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.