۱
۲
بهادر ولی‎زاده در گفت و گو با «تعادل» خبرداد:

تشکیل کمیته انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
تشکیل کمیته انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین
بهادر ولی‎زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره آخرین فعالیت‎های این تشکل برای ورود به انتخابات مجلس دهم اظهارکرد: طبق سنوات گذشته در جامعه اسلامی مهندسین در حال حاضرکمیته انتخاباتی این تشکل برای تدوین یک برنامه منسجم به منظور حضور پررنگ در انتخابات مجلس دهم تشکیل شده و فعالیت‎های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در شرایط فعلی با توجه به ضرورت حضور پررنگ در عرصه انتخابات جامعه اسلامی مهندسین درصدد است با اتخاذ یک رویکرد آسیب شناسانه برای حضور در عرصه انتخابات وارد عمل شود لذا در این راستا رصد فعالیت‎های جریانات و گروههای مختلفه در جریان اصولگرایی و همچنین جریان رقیب یعمی اصلاح‌طلبان را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکیدکرد: این تشکل به مانند سال گذشته به عنوان یکی از احزاب زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری به طور حتم در انتخابات پیشرو نیز با راهبرد موردنظر این تشکل وارد عرصه انتخاباتی کشور خواهد شد.

ولی زاده اظهارکرد: تاکید بر استفاده از نظر جامعتین و همچنین ایجاد وحدت میان جریانات و طیف‎های مختلف اصولگرایی از مهم‎ترین رویکردهای جامعه اسلامی مهندسین برای حضور در انتخابات مجلس دهم و جلب مشارکت مردم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسین به صورت مستمر و مداوم جلسات خود را پیرامون بررسی مسائل جاری کشور و انتخابات آینده برگزار می‎کند گفت: امیدوار هستیم بتوانیم با یک رویکرد مشخص و ایجاد وحدت میان تشکل‎های اصولگرا بتوانیم در انتخابات آینده مجلس نقش تاثیرگذاری را ایفا کنیم.
کد مطلب : ۳۹۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
احمد جان نثاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۱۵ ۱۱:۰۷
سلام خبر ولی زاده از گفت و گوی روز گذشته خبرگزاری میزان کپی شده است...
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.