۳
ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با «تعادل» مطرح کرد:

ارزیابی مذاکرات هسته​ای در حزب ایران زمین

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
ارزیابی مذاکرات هسته​ای در حزب ایران زمین
ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره آخرین فعالیت‎های این تشکل اظهارکرد: مجمع عمومی حزب ایران زمین با حضور اعضای شورای مرکزی و مدیران ودبیران دفاتر استانی این حزب ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مناظره پیرامون مذاکرات هسته‎ای با حضور کارشناسان و برخی از اعضای شورای مرکزی حزب ایران زمین از مهمترین برنامه‎های مجمع عمومی حزب خواهد بود از این رو ما درصدد هستیم به صورت دقیق مذاکرات هسته‎ای را از زوایای مختلف در این نشست مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

دبیرکل حزب ایران زمین تاکید کرد: برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی از دیگر برنامه‎های اصلی مجمع حزب ایران زمین است که پس از انجام آن روند انتخاب دبیرکل به برگزاری اولین جلسه حزب واگذار خواهد شد.

رئوفیان تاکید کرد: پس از انتخاب اعضا و دبیرکل حزب ایران زمین در دوره جدید فعالیت‌ها و برنامه‎های این تشکل به منظور حضور منسجم در عرصه انتخابات مجلس دهم آغاز خواهد شد.
کد مطلب : ۳۹۰۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.