۱
اختصاصی/ کوهکن به «تعادل» خبر داد

ستاد انتخابات جبهه پیروان تشکیل شد+اعضای ستاد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
ستاد انتخابات جبهه پیروان تشکیل شد+اعضای ستاد
محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار «تعادل» از تشکیل ستاد انتخابات تشکل متبوعش خبر داد و اظهار داشت: محسن کوهکن، اسدالله بادامچیان، احمد کریمی اصفهانی و محمد ناظمی اردکانی از اعضای ستاد انتخابات جبهه پیروان هستند.


وی ادامه داد: بررسی‌های مطالعاتی و راهبردی جبهه پیروان که در کمیته راهبردی در حال تدوین بود به پایان رسیده است و این بررسی‌ها به‌صورت مکتوب درآمده و به شورای جبهه پیروان ارسال‌شده است.


وی بابیان اینکه استراتژی انتخاباتی که شامل بایدها و نبایدهایی می‌شود نهایی شده است، ادامه داد: مهم‌ترین سرفصل‌های نگارش شده مبنی است بر اجتناب‌ناپذیر بودن وحدت و همگرایی با همه سلایق، اجتناب از واگرایی اصولگرایان و حرکت به‌سوی همگرایی کامل تحت لوای رهنمودهای جامعتین، عدم تخاسم و دامن زدن به اموری که فضای کشور را برای حضوری حداکثری در انتخابات خدشه‌دار می‌کند.

شایان‌ذکر است که اعضای کمیته مطالعاتی و راهبردی جبهه پیروان محسن کوهکن، احمد کریمی اصفهانی، ناظمی اردکانی و اسدالله بادامچیان هستند.
کد مطلب : ۳۹۱۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.