۲

نمایشگاه عفاف و حجاب در مصلی تهران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
نمایشگاه عفاف و حجاب در مصلی تهران
نمایشگاه عفاف و حجاب کار خود را در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز کرد.
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور «محمدعلی صدق‌آمیز» رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و «ابوالقاسم شیرازی» رئیس اتحادیه صنف پوشاک برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، «محمدعلی صدق‌آمیز» رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب امسال به صورت مستقل توسط انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که این نمایشگاه بخشی از نمایشگاه شب‌های نورانی مصلی امام خمینی(ره) است.

وی افزود: به دلیل مشکل فروش و عرضه محصولات حجاب که در طول سال مخاطبان با آن مواجه هستند، این حق آنها است که از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مطلع شوند، چرا که تعداد زیادی از این مخاطبان، فروش سالانه خود را به این نمایشگاه‌ها موکول می‌کنند و در حقیقت، این نمایشگاه فرصتی برای رفع نیازهای این گروه از جامعه است.

صدق‌آمیز به بخش‌های مختلف نمایشگاه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بخشی را با عنوان نگارخانه و بخش نمایش دایر کرده‌ایم که در این بخش بهترین محصولات و طرح‌های چادر به نمایش گذاشته می‌شود، بخش دیگری از این نمایشگاه مشاوره در مورد موضوعات عفاف و حجاب است و در طول برگزاری نمایشگاه حدود ۱۰ برنامه پرسش و پاسخ و نشست تخصصی برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه، مهدکودک است که در کنار آن بخشی را به عنوان حجاب‌آرایی برای کودکان اختصاص داده‌ایم تا کودکان از سنین پایین با جذابیت‌های حجاب آشنا شوند.

صدق‌آمیز همچنین به بخش نظرسنجی نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: بخش نظرسنجی به طور مستمر در طول برگزاری نمایشگاه، نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان را اخذ می‌کند و در انتها، غرفه‌ها و محصولات برتر از نگاه مخاطبان معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه اختصاص غرفه‌ای برای دوخت رایگان چادر است که حتی چادرهایی که از بیرون از نمایشگاه نیز خریداری شده باشند، در این نمایشگاه به صورت رایگان دوخته می‌شود، در این غرفه، ۱۰ چرخ خیاطی تعبیه شده است که ظرفیت دوخت بیش از ۳۰۰ قطعه چادر در روز را دارد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب به نظارت بر دوخت چادرها تأکید کرد و گفت: در این غرفه همچنین چادرهای مدل‌دار نیز دوخته می‌شود.

بصدق‌آمیز نظارت بر قیمت‌ها و بر شئونات اسلامی محصولات و افراد را یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و افزود: ارائه بهترین محصولات عفاف و حجاب از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است، حدود ۱۳ واحد فروش پارچه چادری، دو غرفه پوشاک مردانه، دو غرفه پوشاک کودکان، دو غرفه پوشاک سنتی بانوان در قالب پوشش‌های اجتماع و مانتو از جمله غرفه های این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود ۷۵ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که انواع چادرها، پوشش سر و مکمل‌های حجاب را ارائه می‌دهند.

در ادامه این مراسم، «ابوالقاسم شیرازی» رئیس اتحادیه صنف پوشاک تهران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب فعالیتی است که با تأکید بر جنبه فرهنگی و مسئله مذهبی آن در مصلی امام خمینی(ره) دایر شده است، گفت: برگزاری این نمایشگاه با چنین رویکردی بسیار جای خرسندی دارد، چرا که پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در جامعه تا حدودی مغفول مانده است.
وی گفت: خدا را شاکر هستیم که کسانی در جامعه به موضوع عفاف و حجاب اهمیت می‌دهند و اتحادیه صنف پوشاک تهران نیز آمادگی دارد تا هرگونه همکاری را با این نمایشگاه و با انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب داشته باشد.

نمایشگاه عفاف و حجاب تا ۱۹ تیرماه، ۲۳ ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۸ لغایت ۱ بامداد در مصلی امام خمینی(ره) تهران و از در ورودی شماره یک مصلی واقع در خیابان شهید بهشتی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۴۷۳۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.