۰

عربستان بزرگترین دشمن دین اسلام است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
عربستان بزرگترین دشمن دین اسلام است
به گزارش عصر تعادل، محمدعلی محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار بهارستانه ضمن بزرگداشت شهدای حادثه منا، گفت: شهدای منا جایگاه والایی در دل مسلمانان دارند و قطعا مردم ما مسببان آن حادثه را هرگز نخواهند بخشید، همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند، ملت ما خاندان آل سعود را شجره ملعونه خبیثه می دانند.
وی در ادامه به عظمت این رخداد غم انگیز اشاره کرد و افزود: این حادثه داغی را بر دل مسلمانان جهان و بلاخص مردم ایران نهاد و بی شک عدم تدبیر، ناتوانی و اغراض خاندان آل سعود جهان اسلام را داغدار و  ۴۶۶ خانواده ایرانی را عزادار کرد.
محمدی در ادامه با بیان اینکه حادثه منا و شرارت های بعد از آن  باعث گردید که امسال مردم مومن ایران به مراسم جهانی حج نروند، بیان داشت: کینه آل سعود از مردم ما تا آنجا است که مفتی اعظم عربستان ایرانیان را مسلمان نمی داند تا لایق برگزاری حج باشند و این ها همه نشان از دشمنی وهابیون نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی همچین اضافه کرد: البته این خباثبت ها اولین بار نیست که از جانب آل سعود اتفاق می افتد و ما در سال ۶۶ هم شاهد به شهادت رسیدن تعداد زیادی از زائران کشورمان در سرزمین وحی به دست سعودی ها بودیم و همگی این دشمنی ها حاکی از سرسپردگی عربستان سعودی به نظام استکبار و شیطان بزرگ است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان عنوان کرد: اگر چه شهرستان بهارستان در حادثه منا شهیدی نداشته ولی ما در هفته آینده مراسمی را به عنوان گرامی داشت شهدای منا همزمان با دعای عرفه در گلزار شهدای گمنام برگزار خواهیم کرد.
وی همچنین درباره سایر برنامه های بنیاد شهید شهارستان بهارستان خاطرنشان کرد: ما سعی داریم در هفته دفاع مقدس برنامه تکریم از خانواده شهدا را اجرا نماییم و همچنین از تمبر نکوداشت شهدای مدافع حرم رو نمایی خواهیم کرد.
کد مطلب : ۸۰۹۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.