۰

«کار کثیف» در راه جشنواره‌ی فیلم فجر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
به گزارش عصر تعادل، خسرو معصومی از پایان صداگذاری و سینک صدای تازه‌ترین فیلمش «کار کثیف» خبر داد. معصومی از سال گذذشته تولید این فیلم را آغاز کرده است.
 
«کار کثیف» در راه جشنواره‌ی فیلم فجر

خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم کار کثیف گفت:«در حال حاضر فیلم کار کثیف مراحل صداگذاری و سینک صدا را پشت سر گذاشته و وارد مرحله‌ی تدوین شده است. برای تدوین این اثر شخص خاصی انتخاب نشده و به محض ثبت قرارداد تدوین هم آغاز می‌شود.»

فیلمبرداری کار کثیف دی‌ماه سال گذشته در تهران آغاز و در اسفند‌ماه در ترکیه به پایان رسید. مضمون این فیلم به گفته‌ی معصومی درباره‌ی بیکاری و مشکلات مهاجرت است.

در این فیلم لوون هفتوان، الهام نامی، مسعود فروتن، شاهرخ فروتنیان و پدرام شریفی به ایفای نقش می‌پردازند و در بخش‌های ترکیه  نیز از چند تن از بازیگران ترکیه‌ای استفاده شده است.

معصومی این فیلم را سه سال بعد از آخرین ساخته‌اش یعنی تابو جلوی دوربین برده است و این در حالی است که هنوز تکلیف ساخته‌ی دیگرش خرس مشخص نشده است. او چندی پیش اظهار امیدواری کرد که با دستور وزیر ارشاد مبنی بر حل مشکلات فیلم‌های توقیفی مشکل این فیلم هم برای اکران حل شود.

کارگردان رسم عاشق‌کشی امیدوار است که کار کثیف برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآید.

همچنین معصومی درباره‌ی سایر فعالیت‌های خود در سال ۹۶ گفت:«فعلا تمام تمرکز من روی ساخت کار کثیف بوده و کار دیگری را در برنامه ندارم. به امید خدا اگر این فیلم از نگاه هیات انتخاب فجر قبول واقع شود، امیدواریم که حضور متفاوتی در فجر داشته باشیم.»
کد مطلب : ۱۳۰۰۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.