۰

گفت و گو با دروازه‌بانی که از طرف پرسپولیسی‌ها تهدید شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۷
گفت و گو با دروازه‌بانی که از طرف پرسپولیسی‌ها تهدید شد
مسعود هماهمی یکی از بازیکنان ایرانی است که از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده تا بتواند مطالباتش را از این تیم بگیرد. همامی دو فصل در پرسپولیس حضور داشت و حدود یک میلیارد از این تیم طلب کار است. این دروازه بان معتقد است حکمی که AFC در روزهای آینده خواهد داد پرسپولیس را به چالش جدید خواهد کشید و جز مدیران این تیم کسی دیگر مقصر نیست. او بارها با مدیران پرسپولیس جلسه گذاشت و حتی مبلغی از قرارداد خود را هم بخشید اما هنوز پولی از این تیم دریافت نکرده است. در ادامه مصاحبه همامی با خبرآنلاین را می خوانید:

*از پرسپولیس چه خبر؟ شکایت تان به کجا رسید؟
-در واقع به نتیجه خاصی نرسیدم.من به AFC شکایت کردم و یک نامه هم آماده کرده ام که به زودی به AFC ارسال خواهم کرد.
*تا به حال حکمی هم از AFC گرفته اید؟
-ای اف سی به مکاتبات من جواب داده اما هنوز حکمی علیه باشگاه پرسپولیس صادر نکرده و به آن ها برای پرداخت مطالبات زمان داده. این زمان اگر تمام شود آنگاه حکم صادر می شود که البته چندان هم دور نیست.

*چقدر از این زمان باقی مانده؟
-راستش من این زمان را نمی توانم به شما بگویم چون تایمی محرمانه بین ای اف سی و باشگاه است. آن ها از من تعدادی مدارک تکمیلی خواستند و بعد هم گفتند که این مدارک مورد تایید ماست و ما پیگیر مطالبات تو هستیم. ای اف سی این مهلت را هم به باشگاه و هم به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است. مورد جالب پرونده من این است که من نمی دانم چه کسی این وسط طلبکار است. من یا باشگاه پرسپولیس؟ چون آن ها مرا تهدید می کنند.

*چه کسی شما را تهدید کرده؟
-آقای خبیری و دیگر افرادی که در باشگاه پرسپولیس هستند. زمانی که باشگاه پرسپولیس و آقای برانکو گفتند ما تو را نمی خواهیم،من به باشگاه رفتم تا برای گرفتن رضایت نامه و طلبم به توافق برسم. بخشی از پول را بخشیدم و در نهایت قرار شد باشگاه  به من الباقی پول دهد. خلاصه که آقایان این پول را به من ندادند و حتی نامه ی رضایتنامه را هم به من ندادند و من نتوانستم به دو پیشنهادی که داشتم پاسخ دهم. مجبور شدم به لیگ یک بروم و برای پاس همدان بازی کنم. آن ها با من این کار را کردند و من مجبور شدم که شکایت بکنم. شکایت من نزدیک به دو سال است که طول کشیده. بار ها و بار ها تلاش کردم این مسئله را حل کنم. مصاحبه کردم، به باشگاه فکس زدم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. چندین بار هشدار دادم که شکایت می کنم اما کسی توجه نکرد. در زمان آقای گرشاسبی ، آقای ایمان وردی با من تماس گرفت و چند جلسه برگزار کردیم و آن ها مدام به من می گفتند که چقدر تخفیف می دهی؟ من توضیح می دادم که در کمیته استیناف 300 میلیون تومان تخفیف داده ام. سیصد میلیون از قرارداد یک میلیاردی ام را بخشیده ام. قرار بود آقای طاهری به من 700 میلیون نقد بدهد.
کد مطلب : ۱۳۸۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.