۰

روحانی خطاب به تیم ملی فوتبال: گل‎زدن تنها فاکتور موفقیت نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶
روحانی افزود: موفقیت تنها پیروزی در برابر یک تیم نیست و اینکه در یک بازی گل بزنیم و یا گل نخوریم، تنها فاکتورهای موفقیت نیست. ممکن است تیمی در یک بازی برنده شود ولی بازی طرف مقابل برای میلیاردها بیننده یک موفقیت و پیروزی واقعی لحاظ شود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "موفقیت و بازی خوب شما بسیار اهمیت دارد"، گفت: میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی شما را به عنوان نمایندگان کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند و تلاش و بازی خوب شما یکی از ویژگی هایی است که می تواند غرور ملی ما را ارتقا داده و نام ایران را که همیشه پرآوازه بوده، پرآوازه تر و پرافتخارتر کند.
روحانی اظهارداشت: مردم بزرگ ایران همواره دعاگوی شما بوده و از شما می خواهند که همه تلاش تان را به کار گرفته و دل هایتان را متوجه خداوند کنید.
رئیس جمهور خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شما در ماه مبارک رمضان عازم مسابقات مهم جام جهانی هستید و اولین بازی تیم ملی کشورمان در روز عید فطر برگزار می شود. این تقارن های مبارک را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مضاعفی به ملت ایران بدهید.
روحانی تاکید کرد: خیلی توجه خودتان را صرف این موضوع نکنید که تیم مقابل شما چه تیمی است، اراده شما از هر عاملی قوی تر است و تلاش کنید با اتحاد و استفاده از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای کشورمان موفقیت و افتخار کسب کنید.
روحانی اظهارداشت: زمانی موضوع صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جام جهانی یک آرزو و موفقیت بزرگ به حساب می آمد، اما امروز شاهدیم که تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه به رقابتهای جام جهانی صعود کرده که این باعث خوشحالی همه ملت ایران شده و باید همه تلاش خود را برای تداوم این موفقیت به کار بگیرید.
کد مطلب : ۱۳۸۸۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.