۰
اتفاق عجیب در عشق آباد

کشیده‌ای که پرده گوش براری را پاره کرد!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کشیده‌ای که پرده گوش براری را پاره کرد!
به گزارش عصر تعادل، محمدرضا براری که در دسته 109 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم ترکمنستان شده بود، عملکرد ضعیفی داشت و در نهایت به مقام ششم این دسته رسید.
 
براری در بازگشت تیم ملی به ایران اما پرده از اتفاق عجیبی برمی‌دارد. او از ضربه‌ای‌ که محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی به گوشش زده صحبت و ادعا کرده آن ضربه باعث پارگی پرده گوش وزنه بردار کشورمان شده است.
 
او در گفت‌وگویی اظهار کرده است:«در حالی که می خواستم برای حرکات دوضرب روی تخته بروم، برخواه ضربه ای را به صورت من زد تا مثلا آماده تر شوم! در همین حین پرده گوش من پاره شد و همان لحظه هم حس خیلی بدی داشتم. این اتفاق باعث شد وقتی برای حرکات دوضرب روی تخته رفتم، سرگیجه داشته باشم و اصلا نتوانم عملکرد خودم را به نمایش بگذارم. غیر از این بود مطمئن باشید می توانستم مدال بگیرم.»
 
 
براری همچنین گفته:« واقعا عجیب بود و من همان لحظه به مربیان گفتم که اتفاقی برای گوش من افتاده است. البته برای برخواه که گویا خیلی مهم نبود! البته او بعدا به اتاقم آمد و از من حلالیت طلبید. با این حال همه می دانند سرمربی تیم ملی از اول دوست نداشت من به مسابقات جهانی بروم.»
 
تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان سال 2018 که هفته گذشته به میزبانی عشق‌آباد ترکمنستان آغاز شد، در مجموع با 5 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و 448 امتیاز، پس از چین و بلاروس به مقام سوم جهان رسید.
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.