۰
بارسا 3 – 4 بتیس

غرور پسران کاتالن شکست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
غرور پسران کاتالن شکست
 
 
 
 
 
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال بارسلونا صدرنشین رقابت‌های لالیگای اسپانیا دیشب در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون میزبان رئال بتیس بود. شاگردان ادواردو والورده طبق معمول بازی را هجومی آغاز کردند اما دقیقه 19 بر خلاف جریان بازی جونیور فیرپو با پاس گوادرادو از جناح چپ دفاع میزبان گریزی را آغاز کرد و با نزدیک شدن به دروازه بارسلونا و با ضربه زمینی دروازه ترشتگن را گشود.
 
بارسا که چک اول را خورده بود، سراسیمه برای جبران گل به سوی دروازه  حریف یورش می‌برد و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌داد تا سرانجام بتیس دقیقه 33 روی ارسال تیبو با ضربه خواکین به گل دوم رسید تا آب سردی بر پیکر میزبان بریزد و نیمه نخست با برتری 2 بر صفر مهمان به پایان رسید.
 
با آغاز نیمه دوم موج حملات بارسا گسترده‌تر شد و دقیقه 56 همکاری مسی و سوارز می‌رفت تا به گل نخست میزبان بدل شود اما این فرصت از دست رفت. 10 دقیقه بعد سرانجام تلاش بارسایی‌ها به ثمر نشست و با خطای مدافع بتیس روی یوردی آلبا، لیونل مسی نخستین گل میزبان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
 
شاگردان والورده که به گریز ازشکست خانگی بسیار امیدوار شده بودند بی محابا برای رسیدن به گل تساوی به سمت دروازه حریف یورش می‌بردند و همین موضوع باعث شد تا بازهم غافلگیر شوند. دقیقه 71 اشتباه عجیب و غریب ترشتگن کار دست کاتالن‌ها داد تا لوسلسو سومین گل بتیس را به ثمر برساند.
 
8 دقیقه بعد مسی بازهم درخشان ظاهر شد و با پاس دقیق خود ویدال را مقابل دروازه خالی بتیس صاحب توپ کرد تا او حساب کار را سه بر دو کند. 2 دقیقه بعد ایوان رکتیچ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و دقیقه 84 جونیور از تعلل سرخی روبرتو نهایت بهره را برد و ارسال او را کانالس به گل چهارم مهمان تبدیل کرد.
 
بارسلونا در ثانیه‌های پایانی هم سراسر حمله بودند و مسی دقیقه 93 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با شکست 4 بر 3 بارسا در خانه به پایان برسد.
 
بارسلونا علی‌رغم این شکست با 24 امتیاز از 12 بازی همچنان پیشاهنگ لالیگای اسپانیا باقی ماند و سویا، آتلتیکو مادرید و آلاوس با 23 امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم ایستادند.
 
تیم رئال مادرید هم با دیشب با نتیجه 4 بر 2 در زمین سلتاویگو به برتری رسید تا با 20 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.