۰

ايماني : رفتار ناجوانمردانه اصلاح طلبان با روحاني قابل قبول نيست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
ايماني : رفتار ناجوانمردانه اصلاح طلبان با روحاني قابل قبول نيست
سعید حجاریان اخیرا در گفت وگویی اعلام کرده اگر می‌دانستیم از جانب نیروهای تمامیت‌خواه این همه سنگ پیش پای روحانی خواهد افتاد و از آن سو، دولت دست راستی مانند ترامپ بر سر کار خواهد آمد، شاید بهتر بود اساساً عطای انتخابات را به لقایش می‌بخشیدیم و سرنوشت اصلاحات را به دولت روحانی گره نمی‌زدیم.
وی در بخش دیگری از اظهارت خود تاکید کرده است که دولت روحانی استعداد و ظرفیت کافی برای مقابله با معضلات داخلی  را نداشت.
این اظهارات که از سوی این تئوریسین اصلاح طلب مطرح شده این سوال را به ذهن متبادر می کند پس علت حمایت صد درصدی اصلاح طلبان از حسن روحانی در سال 92 و 96 چه بوده است و چرا بعد از 5 و نیم سال امروز که کشور در شرایط سخت اقتصادی و بین المللی است چنین ادعاهایی مطرح می شود؟
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا با قابل تامل خواندن اظهارات سعید حجاریان، به خبر آنلاین گفت: اینکه آقای حجاریان عنوان می کنند "اگر می دانستیم از جانب نیروهای تمامیت‌خواه این همه سنگ پیش پای روحانی خواهد افتاد سرنوشت اصلاحات را به دولت روحانی گره نمی‌زدیم"، سوال بنده این است آیا به واقع اصلاح طلبان که در سال 92 از آقای روحانی حمایت کردند نمی دانستند کسانی مخالف اصلاح طلبان و گزینه آنها در انتخابات خواهند بود؟ قطعا می دانستند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.