۰
لیگ برتر فوتبال

استقلال با برادرکشی به رتبه ششم رسید/ پدیده صدرنشینی سپاهان را ناپدید کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷
استقلال با برادرکشی به رتبه ششم رسید/ پدیده صدرنشینی سپاهان را ناپدید کرد
به گزارش عصر تعادل در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران ساعت 17:30 در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند. 

این دیدار که در زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد حال و هوای خاصی داشت. استقلال خوزستان که داریوش یزدی را از سرمربیگری خود برکنار کرده بود، پس از توافق با سیروس پورموسوی با کناره گیری ناگهانی او امروز کریم بوستانی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت. 

استقلال تهران که برای رسیدن به رتبه های بالای جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت بازی را بهتر آغاز کرد و پس از چند موقعیت صد در صد که با بی دقتی فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری به هدر داد، سرانجام دقیقه 29 با پاس فرشید اسماعیلی به روح‌الله باقری و حرکت این بازیکن به سمت دروازه حریف و دریبل دروازه‌بان و سرانجام ضربه زمینی باقری به گل رسید. 

پس از این گل به دلیل بارش شدید باران زاهدی فر برای دقایقی بازی را متوقف کرد ولی با آرام تر شدن شدت بارش، بازی از سر گرفته شد تا نیمه نخست با تک گل باقری به پایان برسد.

دو تیم در نیمه دوم فرصت های متعددی داشتند که به گل تبدیل نشد و سرانجام این دیدار با برتری یک بر صفر  استقلال تهران به پایان رسید تا این تیم با جهشی دو  پله‌ای با 18 امتیاز به رتبه ششم جدول صعود کند. استقلال خوزستان هم با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. 

در دیگر دیدار امروز تیم پدیده در مشهد موفق شد با تک گل محمد قاسمی‌نژاد مقابل سایپا به پیروزی برسد تا با 29 امتیاز دوباره به صدر جدول بازگردد و این رتبه را از سپاهان اصفهان پس بگیرد. 
کد مطلب : ۱۴۴۴۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.