۰
هراس سرمربی تیم بسکتبال فیلیپین از ایران

گوائو: فشار زیادی روی ماست/ هنوز شانس صعود داریم

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
گوائو: فشار زیادی روی ماست/ هنوز شانس صعود داریم
به گزارش بسکتبال کلاب به نقل از سایت فیبا، سرمربی تیم ملی بسکتبال فیلیپین پس از شکست تیمش برابر قزاقستان به فیبا گفت: اگر از من بپرسید می‌گویم ما هنوز شانس خود را برای صعود به جام جهانی از دست نداده‌‌ایم. حالا فشار زیادی روی ما برای شکست تیم ایران است. به این ترتیب ما دوشنبه نیاز به پیروزی برابر این تیم داریم. البته این تنها بخشی از پروسه‌ای‌ است که برعهده ما قرار دارد.
 
گوائو درباره بازی تیمش برابر قزاقستان توضیح داد: ماجرای شکست دیشب ما مربوط به دفاع‌مان می‌شود. تیم ما امتیازات لازم برای پیروزی در  این دیدار را کسب کرد ولی ما فقط نتوانستیم امتیازات‌مان را حفظ و حریف را متوقف کنیم.
 
سرمربی فیلیپین اضافه کرد: این نتیجه خیلی ناامیدکننده است ولی ما هنوز شانس صعود داریم و همه ما خواهان آن هستیم. ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. این برای ما مانند یک  آزمون بود.
 
گوائو همچنین با اشاره به نوع بازی بازیکنانش ادامه داد: اما امیدواریم کریستین استندهاردینگ بتواند اشتباهات خود را جبران کند. ما هنوز راه درازی برای رسیدن به تیمی که مطلوب‌مان  است داریم ولی می‌خواهیم ظرفیت واقعی خود را پیدا کنیم.   
 
انتهای پیام//
 

 
کد مطلب : ۱۴۴۶۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.