۰

انفجار موتورسیکلت در حیاط خانه

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
انفجار موتورسیکلت در حیاط خانه
سیدجلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۲:۱۸ شب گذشته وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان زمزم، کوچه حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و به دنبال آن دو ایستگاه آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشازه به حضور آتش نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که در حیاط یک منزل قدیمی ۸۵ متری، دو جوان مشغول تخلیه بنزین از دو موتورسیکلت بودند که تجمع بخارات بنزین و رسیدن حرارات آبگرمکن واقع گوشه حیاط موجب انفجار و آتش‌سوزی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه دو موتورسیکلت کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به ساختمان بود، افزود: دو جوان که یکی از آنها ۱۸ ساله و دیگری ۳۲ سال سن داشت دچار سوختگی شدند که آتش نشانان آنان را خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان اقدام به خاموش کردن آتش کردند، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲۱:۴۱ به عملیات خود خاتمه دادند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۵۰۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.