۰

سرگردانی بازیکنان تیم ملی فوتبال در مهرآباد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
سرگردانی بازیکنان تیم ملی فوتبال در مهرآباد
اعضای تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود صبح امروز به منظور برگزاری یک بازی دوستانه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تاشکند در ازبکستان ترک کند، با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از قبل همچنان در تهران به سر برده و برنامه پروازی مشخصی ندارد.

این تاخیر در حالی به وجود آمده که به نقل از بازیکنان تیم ملی فوتبال اعضای تیم ملی در زمان انتقال از سالن ترانزیت به سمت هواپیما نیز با معطلی طولانی‌مدت روبه‌رو شده و برای دقایقی طولانی در اتوبوس محبوس شده‌اند.

هواپیمای چارتر تیم ملی فوتبال که از طرف شرکت زاگرس در اختیار این تیم قرار گرفته، هنوز در تهران به سر برده و مسوولان این شرکت هیچ توضیحی در رابطه با دلایل این تاخیر نداده‌اند.

آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از مسوولان فرودگاه مهرآباد، منجر به ابراز بی‌اطلاعی مدیرکل فرودگاه مهرآباد از این موضوع داشت که البته وی در تماس‌های بعدی اعلام کرد که هنوز گزارش قطعی در این زمینه ارائه نشده، اما پیگیری‌های ابتدایی نشان از آن دارد که اشکال به‌وجود امده نه از سوی فرودگاه یا ایرلاین، که بیشتر به اختلافات داخلی مجموعه تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد.

تا لحظه ارسال این خبر، ملی‌پوشان فوتبال ایران هنوز تهران را به مقصد ازبکستان ترک نکرده‌اند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۴۸۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.