۰

خودرو سازان قیمت خودرو را ۳۰ درصد کاهش دهند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۳
خودرو سازان قیمت خودرو را ۳۰ درصد کاهش دهند
در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور گفت: دنیا بداند مردم ایران ولایتمدار بوده و سربازان رهبری هستند و در صورت نیاز وارد میدان می شوند.

وی با تبریک بازگشایی مدارس گفت: متاسفانه ۴ میلیون بازمانده تحصیل و ۹ میلیون بی سواد در کشور ما وجود دارد که این مشکلات به کاهش درآمدها و افزایش شکاف طبقاتی برمی گردد. وزارت آموزش و پرورش و بهداشت بهتر است از حاشیه سازی دست برداشته و به حل مشکلات کشور بپردازد.

وی کاهش شاخص تحصیل و بهداشت و درمان را ناشی از کاهش شاخص درآمدی کشور دانست و گفت: باید اقتصاد مقاومتی و در نتیجه رونق تولید ملی اجرا شود.

عضو کمیسیون صنایع اظهار داشت: تولید داخلی یعنی اشتغال جوانان که متاسفانه امروز مورد غفلت واقع شده است.

وی با اشاره به شکست صنعت نساجی ایران گفت: امروز نوبت خودروسازی کشور است. ۸ سال است در مورد کیفیت خودرو تذکر می دهیم و از کارخانه داران می خواهیم کیفیت را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهند، اما این اقدام عملی نشد و خودروسازان حقوق مردم را رعایت نکرده اند.

وی با بیان اینکه خودروسازان می توانند ۳۰ درصد قیمت خودرو را کاهش دهند، گفت: ما طرفداران کارگران کارخانه های خودروسازی و قطعه سازی هستیم، باید تعرفه های واردات خودرو در راستای حمایت از آنها افزایش یابد و از قطعه سازان داخلی برای تولید خودرو استفاده شود.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۸۸۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.