۰
آیت الله خاتمی:

افرادی که در لیست مورد حمایت انگلیس قرار دارند اعلام تبری کنند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
افرادی که در لیست مورد حمایت انگلیس قرار دارند اعلام تبری کنند
آیت ‌الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب در یادواره ۲۷۶ کبوتر خونین ‌بال غدیر در حسینیه ثارالله کرمان، با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گفت: شور و نشاط انتخاباتی در جای جای کشور به چشم می خورد.وی با بیان اینکه فضولی های انگلیس در پرشور کردن فضای انتخاباتی دمیده است، افزود: این احمق ها عنوان کرده اند که به این لیست رای بدهید و به آن لیست رای ندهید.

امام جمعه موقت تهران خواستار اعلام تولی و تبری افرادی که در لیست مورد حمایت انگلیس قرار دارند؛ شد و افزود: از این افراد می خواهم که با صدور بیانیه به انگلیس بگویند که این مسائل به شما فضول ها چه ربطی دارد و ما از شما بیزار بوده و پرونده سیاهی در کشور دارید.

وی گفت: خداوند را سپاسگزارم که دشمنان ما را احمق آفرید، به کوری چشم دشمنان آقایان جنتی، مصباح و یزدی بیشترین رای را خواهند آورد.

آیت الله خاتمی شور و شوق انتخاباتی موجود را نشانه واکنش مردم به اظهارات انگلیس دانست و عنوان کرد: مردم باید با هوشیاری فرد اصلح را برای نمایندگی خود انتخاب کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را از جمله شاخص های فرد اصلح دانست و ادامه داد: غفلت از این مسئله باعث شکل گیری مجلسی می شود که به طور مستقیم با کنگره آمریکا ارتباط برقرار کرده و خط می گیرد.

انصراف برای اتحاد اصولگرایی وظیفه شرعی است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کنم، عنوان کرد: باید با برگزاری نظرسنجی های صادقانه افرادی دارای رای کمتری هستند از رقابت کناره گیری کنند و انصراف برای اتحاد اصولگرایی یک وظیفه شرعی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه افرادی که برای اتحاد اصولگرایی انصراف می دهند پیروز هستند چرا که توانسته اند بر نفس خود غلبه کنند، تصریح کرد: اگر کاندیداها انصراف ندهند دوباره مجلس ششم تکرار خواهد و این افراد در این چهار سال شریک گناه هستند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها باید نظر خود در خصوص نفوذ و فتنه را به صراحت بیان کنند، افزود: چنانچه کاندیدایی با ولایت زاویه داشته باشد به طور قطع اصلح نیست و چنانچه به مجلس راه پیدا کند و فضای فتنه به وجود آید آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت.

نفوذی ها قصد دارند راه انگلیس و آمریکا را باز کنند

آیت الله خاتمی، نفوذی ها را افرادی دانست که قصد دارند راه انگلیس و آمریکا را باز کنند، عنوان کرد: برخی آدرس اشتباه می دهند و افراد ارزشی را به جای انگلیس نفوذی می خوانند.

وی با اشاره به اینکه انگلیس بیان می کند به افراد ولایتمداری چون جنتی، یزدی، مصباح خاتمی، علم الهدی و شبستری رای ندهید، افزود: نظر کاندیداها را در خصوص لیست مورد حمایت انگلیس بپرسید؛ چنانچه اعلام برائت کردن به درد مجلس می خورند در غیر این صورت به درد مجلس نمی خورند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: ما خواهان مجلسی ولایی که پایگاه انقلاب باشد هستیم نه مجلسی که سکوی ارتباط با کنگره آمریکا باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مشکلات در همه کشورها وجود دارد، افزود: بخشی از گرانی ها مربوط به گرانی های جهانی است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا در درگاه الهی، گفت: سرمایه خانواده شهدا شهادت است و باید به آن افتخار کنند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ادامه داد: دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای قصد تغییر سبک زندگی افراد متدین را دارند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۷۲۱۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.