۰

جهادگران پزشکی در بهارستان دست به کار شدند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
جهادگران پزشکی در بهارستان دست به کار شدند
به گزارش عصر تعادل، کلینیگ تخصصی رایگان در مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر نسیم شهر برگزار شد  که این اقدام خیرخواهاته و خداپسندانه به همت اردوی جهادی کانون هلال احمر دانشگاه تربیت مدرس، بسیج جامعه پزشکان و اداره بهداشت شهرستان بهارستان انجام شد.
dsc_0086
شهروندان نسیم شهری امروز از خدماتی همچون دندانپزشکی، چشم پزشکی، روانشناسی، متخصص زنان، متخصص غدد، متخصص داخلی و پزشک عمومی به صورت رایگان بهره مند شدند.
با توجه به مشکلات بهداشتی و درمانی و عدم وجود حتی یک بیمارستان فعال در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری که اکثریت شهروندان از مشکلات مالی برخوردار هستند، این اقدام می تواند قدم موثری در کاهش معضلات درمانی مردم بهارستان باشد.
dsc_0075
در اجرای این طرح، کیفیت معاینه بیماران از وضعیت بسیار مناسبی بهره مند بود و مراجعه کنندگان در گفتگو با خبرنگار بهارستانه از نحوه ویزیت پزشکان ابراز رضایت کامل داشتند و نزدیک به ۲ هزار نفر به صورت رایگان معاینه شدند.
تعداد مراجعه کنندگان به بخش های چشم پزشکی و دندانپزشکی بیش از سایر بخش ها بود که دلایل آن را می توان کمبود کلینیک های تخصصی و یا هزینه بالای پزشکان متخصص در این بخش ها دانست.
dsc_0089
دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان ضمن بازدید از نحوه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار بهارستانه، گفت: من از تمام همکارانم که اجرای این طرح را برعده داشتند تشکر میکنم، جالب است بدانید که همکاران ما بیش از ۱۰ روز است در حال زمینه سازی برای ارائه خدمت کوچکی برای رفع مشکلات بهداشت و درمانی مردم شهرستان هستند.
وی در ادامه، افزود: در این برنامه سعی کرده ایم با استفاده از پزشکان متخصص، ویزیت و معاینه با کیفتی به شهروندان ارائه کنیم تا بتوانیم رضایت کامل مراجعه کنندگان را در این زمینه به دست آوریم.
شایان ذکر است که این طرح از ساعت ۹ صبح شروع و تاساعت ۱۷ بعدازظهر ادامه داشت.
کد مطلب : ۸۰۶۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.