۰

22 هکتار جگلی که خاکستر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
ابوطالب قزلسفلو گفت: آتش‌سوزی در چند منطقه جنگلی شهرستان های کلاله و مینودشت همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند.
او گفت: دو نقطه از آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان مینودشت مهار شده اما آتش در دو منطقه پلنگ شهرستان مینودشت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: آتش‌سوزی در منطقه جنگلی صالح آباد شهرستان کلاله از عصر امروز آغاز شده و نیروها در تلاش برای مهار این آتش‌سوزی هستند.

او گفت: با تلاش ماموران و نیروهای امدادی و مردم تاکنون آتش سوزی در اراضی جنگلی کلاله، رامیان، گالیکش و زیارت گرگان مهار شده و تاکنون بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی گلستان در آتش سوخته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: نیروهای مدیریت بحران شهرستان مینودشت با هماهنگی مدیریت بحران و منابع طبیعی استان و شهرستان در تلاش برای مهار آتش در این منطقه هستند.

قزلسفلو گفت: علت بروز این آتش‌سوزی‌ها گرمای چند روز اخیر هوا، بادهای فصلی و حضور دامداران و طبیعت گردان در مناطق جنگلی استان است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۴۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.