۰
51 امتیاز در کوارتر نخست

رکورد جدید گلدن استیت در NBA

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
رکورد جدید گلدن استیت در NBA
به گزارش عصر تعادل، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای امریکا بامداد امروز با برگزاری 6 مسابقه پیگیری شد که در دیدارهای مهم فیلادلفیا سونتی سیکسرز مقابل مینه‌سوتا به پیروزی رسید،  آتلانتا هاوکس برابر اوکلاهاما سیتی برنده شد و در دیدار تیم‌ها صدرنشین کنفرانس غرب، گلدن استیت موفق شد دنور ناگتس را شکست دهد.
 
تاریخ سازی در ولز فارگو سنتر
بامداد امروز فیلادلفیا سونتی سیکسرز در سالن ولز فارگو سنتر و با 42 امتیاز اختلاف و با نتیجه 149 بر 107 میهمان خود مینه سوتا تیمبرولوز را در هم کوبید.
 
برای فیلادلفیا جوئل امبید 31 امتیاز و 13 ریباند، بن سیمونز 20 امتیاز، 11 ریباند و 9 پاس گل و جیمی باتلر 19 امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی و ششمین پیروزی در هشت مسابقه اخیر را کسب کند.
 
در پایان نیمه نخست تیم فیلادلفیا موفق شد 83 امتیاز کسب کند. آن‌ها در این بازی 21 شوت سه امتیازی را وارد سبد حریف کرد. همچنین در مجموع بیشترین امتیاز تاریخ 22 ساله سالن ولز فارگو سنتر در این بازی رقم خورد.
برای مینه سوتا دریک رز 15 امتیاز، کارل آنتونی تاونز 13 امتیاز و اندرو ویگینز 12 امتیاز کسب کردند تا دومین شکست در چهار مسابقه اخیر برای مینه سوتا به ثبت برسد.
 
این برد از لحاظ روحی هم کمک زیادی به فیلادلفیا می‌کند، چرا که این تیم در 12 بازی آینده باید به مصاف تیم های بزرگ و مدعی لیگ برود .
 
جنرال منیجر جوان تیم فیلادلفیا التون برند فقط تا 7 فوریه فرصت برای تقویت نیمکت تیم فرصت دارد. فلادلفیا به تازگی یک قرارداد 10 روزه با کوری بریور به امضا رسانده است. بریور در 783 بازی که تاکنون در لیگ انجام داده میانگین 8.9 امتیاز و 2.8 ریباند را از خود بر جای گذاشته است.
 
پیراهن های آبی خوش یمن
در دیگر دیدار برگزار شده تیم آتلانتا هاوکس در سالن استیت فارم آرنا موفق شد با نتیجه 142 بر 126 میهمان خود اوکلاهاما سیتی تاندر را از پیش روی بردارد.
 
برای آتلانتا تری یانگ 24 امتیاز و 11 پاس گل، جان کالینز 26 امتیاز و الکس لن 24 امتیاز و 11 ریباند کسب کردند تا هشتمین پیروزی در 15 مسابقه اخیر را کسب کند ولی فقط از سه تیم در کنفرانس شرق رکورد بهتری دارد. آتلانتا در این بازی در کوارتر دوم 45 بر 30 و در کوارتر چهارم 45 بر 26 موفق به کسب برتری شد.
 
برای اوکلاهاما راسل وستبروک 31 امتیاز و 11 پاس گل، پاول جورج 24 امتیاز و 8 ریباند و دنیس شرودر 21 امتیاز کسب کردند تا برای سومین مرتبه در چهار مسابقه اخیر با تحمل شکست از زمین خارج شود. با وجود این تاندر هنوز رتبه سوم کنفرانس غرب را در اختیار دارد.
 
هاوک ها در این بازی پیراهن ورزشی جدید آبی رنگی را که دارای خطوط، نوشته و شماره های قرمز رنگ است، برای نخستین بار به تن کردند و طبق برنامه ریزی که لیگ انجام داده در بازی های پیش روی نیز دوباره از این پیراهن استفاده خواهد شد. لیلوید پیرس سرمربی آتلانتا بعد از بازی به شوخی در خواست کرد که تیمش تا پایان ماه در همه بازی ها از این یونیفورم استفاده کند. این پیراهن به خاطر پنجاهمین حضور هاوک ها در شهر آتلانتا طراحی شده است.
 
رکورد جدید NBA
در جدال تیم های بالانشین کنفرانس غرب، دنور ناگتس در سالن پپسی سنتر با نتیجه سنگین 142 بر 111 مقابل مدافع عنوان قهرمانی گلدن استیت واریرز زانو زد.
 
برای واریرز کلی تامپسون و استفن کری هر کدام 31 امتیاز و کوین دورانت 27 امتیاز و 6 پاس گل کسب کردند تا پنجمین پیروزی متوالی واریرز به ثبت برسد و صدر جدول را از دنور پس بگیرد.
 
نبرد دو تیم بالانشین کنفرانس غرب شاید برای ناگتس کمی بزرگ بود جایی که کری و دورانت در همان کوارتر اول این موضوع را به دنوری ها نشان دادند. واریرز با کسب 51 امتیاز در کوارتر نخست یک رکورد جدید در  ثبت کرد. رکورد قبلی لیگ 50 امتیاز در کوارتر نخست بود که توسط چند تیم در گذشته به ثبت رسیده بود. آخرین باری که در کوارتر اول یک تیم 50 امتیاز کسب کرده مربوط به تاریخ 10 نوامبر 1990 مقابل همین تیم دنور بود، جایی که فینیکس 50 امتیاز کسب کرد.
 
برای دنور مالیک بیسلی 22 امتیاز، جمال ماوری 21 امتیاز و نیکولا یوکیچ 17 امتیاز کسب کردند تا دومین شکست در چهار مسابقه اخیر را تجربه کند. دنور بعد از کسب 12 پیروزی پیاپی در خانه شکست خورد.
 
نتایج سایر دیدار های برگزار شده به شرح زیر است؛
فینیکس سانز 97 – ایندیانا پیسرز 131
میامی هیت 86 – میلواکی باکس 124
شیکاگو بولز 100 – لس آنجلس لیکرز 107
*******************************************
ترجمه: علی حیدری 

پایان پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.