۰
NBA وحواشی هالیوودی

  اکران سریال پیروزی‌های واریرز در حضور اما استون و جنیفر گارنر

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
  اکران سریال پیروزی‌های واریرز در حضور اما استون و جنیفر گارنر
 به گزارش عصر تعادل، در یکی از دیدار های برگزار شده تیم مینه سوتا تیمبرولوز در سالن تارگت سنتر مینیاپولیس با نتیجه 116 بر 113 مغلوب میهمان خود سن آنتونیو اسپرز شد. اسپرز زیر نظر گرگ پاپاویچ باز هم در مینیاپولیس پیروز از زمین بازی خارج شد.

برای اسپرز لامارکوس آلدریج 25 امتیاز و 9 ریباند، رودی گی 22 امتیاز و مارکو بلینلی 19 امتیاز کسب کردند تا در نبود بهترین امتیاز آور تیم یعنی دمار دروزان که به دلیل مصدومیت بازی نکرد، دومین پیروزی متوالی را به دست آورد.اسپرز 16 پیروزی در 18 دیدار اخیر در مقابل مینه سوتا به دست آورده است.
 
کام‌بک جواب کامبک!  
برای مینه سوتا کارل آنتونی تاونز 23 امتیاز و 6 ریباند، دریک رز 23 امتیاز و 6 پاس گل و اندرو ویگینز 17 امتیاز کسب کردند تا دومین شکست پیاپی برای مینه سوتا به ثبت برسد. در این نبرد 27 بار جای تیم برنده عوض شد و 17 بار بازی به تساوی کشیده شد. آمار خطا در این بازی زیاد بود به گونه ای که هر دو تیم در مجموع 53 خطای شخصی و 67 پرتاب پنالتی ثبت کردند.
 
گرگ پاپاویچ 520 امین پیروزی خارج از خانه را در تاریخ سرمربی گری خود به دست آورد و با رکورد پت رایلی برای بیشترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ NBA مساوی شد. پاپاویچ با هزار و 224 پیروزی در رتبه سوم تاریخ NBA قرار دارد.
 
اندرو ویگینز بازیکن جوان و آینده دار مینه سوتا بعد از این دیدار جای سم میچل را در لیست بیش ترین امتیازآوران تاریخ باشگاه مینه سوتا گرفت. ویگینز در حال حاضر هفت هزار و 147 امتیاز برای مینه سوتا کسب کرده و در جای دوم پشت سر کوین گارنت که با لباس گرگ ها 19 هزار و 201 امتیاز ثبت کرده و در تاریخ باشگاه مینه سوتا پیشتاز است. «دریک رز» که روز سه شنبه 10 هزارمین امتیازش را در لیگ به دست آورد در این بازی موفق به ثبت سه هزارمین پاس گلش در NBA  شد.


 
حضور دمارکوس کازینز در جمع استارترهای واریرز اتفاقی تاریخی رقم زد...

رونمایی از اولین سوپر تیم NBA
در دیگر دیدار مهم برگزار شده تیم لوس آنجلس کلیپرز در سالن استپلس سنتر لوس آنجلس با نتیجه 112 بر 94 مغلوب میهمان قدرتمند خود گلدن استیت واریرز شد. بازگشت دمارکوس کازینز سنتر آل استاری و جدید باشگاه واریرز بعد از تقریبا یک سال دوری از رقابت‌ها چشم طرفداران واریرز را به این دیدار دوخته بود.
 
ناکامی «براداران  اسپلش»
برای واریرز استفن کری 28 امتیاز، کوین دورانت 24 امتیاز و بوگی کازینز 14 امتیاز کسب کردند تا هفتمین پیروزی متوالی برای مدافع عنوان قهرمانی به ثبت برسد. گلدن استیت برخلاف دیدارهای گذشته فقط 9 شوت سه امتیازی موفق از 37 اقدام را وارد سبد حریف کرد در حالی که کری فقط سه شوت سه امتیازی موفق داشت و کلی تامپسون هر چهار اقدام سه امتیازی خود را از دست داد تا برادران اسپلش (استفن کری و کلی تامپسون به دلیل مهارت در پرتاب‌های سه امتیازی به برادران اسپلش مشهورند) خاطره خوبی از این بازی نداشته باشند 
 
با بازگشت دمارکوس کازینز به ترکیب اصلی و شروع کننده واریرز، برای اولین بار در 42 سال گذشته گلدن استیت تبدیل به اولین تیم در تاریخ NBA شد که هر پنج بازیکن اصلی در مراسم آل استار فصل قبلش حضور داشتند.
 
حضور بازیگران هالیوود
برای کلیپرز توبایاس هریس 28 امتیاز و 9 ریباند، شای گیلجیز الکساندر بازیکن سال اولی 24 امتیاز ( بیش ترین امتیازی که در یک بازی کسب کرده ) و 5 پاس گل کسب کردند تا پنجمین شکست متوالی برای تیم داک ریورز به ثبت برسد. لو ویلیام که با میانگین 18.7 امتیاز از روی نیمکت بهترین عملکرد را در میان سایر بازیکنان نیمکت نشین در لیگ در اختیار دارد، در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بود.
 

جنیفر گارنر هم همراه استون در سالن استپلس سنتر بازی واریرز و کلیپرز را تماشا کرد

اما استون، جنیفر گارنر ( که در کنار استیو بالمر مالک باشگاه نشسته بود )، الن پومپئو و بیلی کریستال ( او 9 با مجری مراسم اسکار بوده است ) از بازیگران  هالیوود و کولیو از موسیقیدانان به نام از نزدیک تماشگر این بازی بودند.
 
پیروزی بروکلین در کلکسیون کامبک‌ها
در دیگر دیدار برگزار شده تیم اورلاندو مجیک در سالن اموی سنتر فلوریدا با نتیجه نزدیک 117 بر 115 مغلوب میهمان خود بروکلین نتس شد. کسب پیروزی در بازی ها کم کم در حال تبدیل شدن به یک عادت میان جوانان با انگیزه بروکلین است. این پیروزی در حالی حاصل شد که بروکلینی ها با 21 امتیاز از حریف عقب بودند.

برای بروکلین دی آنجلو راسل 40 امتیاز ( بیش ترین امتیازی که در یک بازی کسب کرده )، اسپنسر دینویدیه 20 امتیاز و شباز نپی یر 12 امتیاز کسب کردند تا شازدهمین برد در بیست یک بازی اخیر را به دست آورد.

برای اورلاندو هم آرون گوردون 23 امتیاز، دی جی آگوستین 17 امتیاز و نیکولا وچوویچ 16 امتیاز و 17 ریباند کسب کردند. نیکولا وچوویچ نیز در این بازی به رکورد پنج هزار ریباند در لیگ دست پیدا کرد.
 
نتایج سایر دیدارهای برگزار شده بامداد امروز به شرح زیر است :
ممفیس گریزلیز 116 – بوستون سلتیکس 122
میامی هیت 93 – دیترویت پیستونز 98
کلیولند کاوالیرز 99 – یوتا جاز 115
نیواورلینز پلیکانز 112 – پورتلند تریل بلیزرز 128
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.