۰
نفت همیشه مدعی است  

کوهیان: اعتمادی به جدول رده‌بندی نداریم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
کوهیان: اعتمادی به جدول رده‌بندی نداریم
 فرزاد کوهیان پیش از دیدار حساس تیم‌های پالایش نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان به عصر تعادل می‌گوید: تیم پالایش نفت در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی درعرصه رقابت‌های سوپرلیگ ظاهر شده است. آن‌ها امسال هم تیم بسیار خوبی دارند و نسبت به اوایل لیگ هماهنگ‌تر شده‌اند. این هماهنگی که می‌گویم نه فقط بین یاران نفت، که بین کادر فنی و بازیکنان برقرار شده است. پس ناگفته پیداست که ما فردا کار بسیار سختی در آبادان داریم.
 
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان درباره رقابت نزدیک تیمش با شهرداری گرگان و نیروی زمینی که هر سه با 12 امتیاز در جدول رده‌بندی قرار دارند، توضیح می‌دهد: با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها، به جدول رده‌بندی سوپرلیگ اعتمادی نیست! بلکه ما به خودمان و عملکرد خودمان اعتماد داریم و می‌کوشیم نمایش خوبی در مسابقات داشته باشیم. در چنین اوضاعی ممکن است با یک برد یا یک باخت، جدول به هم بریزد و جایگاه یک تیم در آن دستخوش تغییر شود.
 
بازیکنانی مانند سالار منجی، مجتبی رجایی و فرهاد صبوری فصل پیش در تیم‌های خود نسبتا بیشتر بازی می‌کردند چرا در ذوب‌آهن کمتر به آن‌ها مجال بازی می‌رسد؟ کوهیان در پاسخ به این پرسش اظهار می‎‌کند: من مربی‌ای هستم که زمان بازی یک بازیکن را ملاک خود قرار نمی‌دهم. برای من کیفیت بازی و کاری که بازیکن انجام می‌دهد مهم است. بچه‌های ما هم از نظر من بازی‌ها را با کیفیت دنبال می‌کنند.
 
او همچنین درباره حضور توامانش در تیم ملی و ذوب آهن که ممکن است مانند شمشیر دو لبه‌ای باشد، توضیح می‌دهد: خوشبختانه کادر فنی بسیار خوب و قابلی در تیم ملی داریم. ما کاملا با هم هماهنگیم و تقسیم‌بندی کار به گونه‌ای است که نه تیم ملی، نه باشگاه از این نظر لطمه نمی‌بینند.
 
دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 16 فردا پنجشنبه 27 دی‌ در سالن 17 شهریور آبادان برگزار می‌شود.
 

 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.