۰
اختلاف سطح پدافند و شیمیدر همین است

صیفی: وقتی در سوپرلیگ هستیم چه نیازی به تبانی در لیگ دو داریم؟/ این حرف‌ها باد هواست!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
صیفی: وقتی در سوپرلیگ هستیم چه نیازی به تبانی در لیگ دو داریم؟/ این حرف‌ها باد هواست!
جمال صیفی پس از شکست رعد پدافند دزفول برابر شیمیدر تهران به عصر تعادل گفت: پیش از هرچیز این پیروزی را به تیم خوب شیمیدر تبریک می‌گویم. اختلاف سطح ما و شیمیدر همین است ولی اگر بخواهیم بهتر نتیجه بگیریم باید بیشتر کار کنیم. ما سه بازی سنگین پیاپی مقابل پتروشیمی بندرامام، شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان پیش رو داریم و می‌رویم که با این تیم‌های قدرتمند بجنگیم.
 
او در پاسخ به این پرسش که ماجرای خرید و فروش میزبانی در بازی شما و شیمیدر چه بود و آیا شما از این باشگاه پولی بابت حضور در تهران به جای میزبانی در دزفول گرفتید؟ توضیح داد: شبکه‌های مجازی پیش از بازی ما و شیمیدر به این موضوع دامن زدند و صحبت‌هایی درباره آن کردند. این توافقی بین مدیران عامل دو باشگاه بوده و به ما گفتند که در تهران بازی کنیم ولی مطرح کردن این حرف‌ها  برای سوپرلیگ ما خوب نیست. حتی در دیدار با شیمیدر کارهای مربوط به میزبانی را ما انجام دادیم.
 

چهره محمد برابری در تقابل با ویورلی آستین، ستاره شیمیدر گویای همه چیز است!

سرمربی رعد پدافند دزفول همچنین درباره پرونده تبانی تیم لیگ دوی این باشگاه در دیدار برابر تیم پدافند فسا گفت: وقتی تیم ما در سوپرلیگ بازی می‌کند، آیا نیازی به تبانی در لیگ دو داریم؟ این حرف‌ها باد هواست و طرح آن اصلا جالب نیست. بیشتر تیم‌های نظامی مانند عقاب و نیروی زمینی در تهران حضور دارند ولی حضور ما در شهرستان باعث شده حتی برای حضور در جلساتی که در تهران داریم به مشکل بخوریم. وجود تیم‌های نظامی کمک به بسکتبال است ولی ما هم نیاز به حمایت داریم. حتی از جانب رسانه‌ها هم باید پشتیبانی شویم.
 

پدافند زیر سبد شیمیدر حرفی برای گفتن نداشت و به بازی پیرامونی پرداخت.

سرمربی تیم رعد پدافند دزفول درباره تاکتیک تیمش در کوارتر سوم برابر شیمیدر که با پنج پرتاب سه امتیازی به 15 امتیاز رسید هم توضیح داد: مجبور بودیم به بازی پیرامونی رو بیاوریم و خوشبختانه این تاکتیک جواب داد. با اوضاعی که داریم من از تیمم راضی هستم. متاسفانه مصدومیت‌ها هم بدجوری گریبانگیر ما شده است.
 
تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول پنجشنبه هفته گذشته در تالار بسکتبال آزادی تهران با نتیجه 75 بر 51 مغلوب شیمیدر تهران شد تا با 12 شکست از 12 بازی در قعر جدول 9 تیمی سوپرلیگ باقی بماند.
 
انتهای پیام//

 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.