۰
اخبار NBA

پادشاه و جیانیس آنتتکونمپو کاپیتان‌های آل استار شدند

تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸
پادشاه و جیانیس  آنتتکونمپو کاپیتان‌های آل استار شدند
به گزارش عصر تعادل لبرون جیمز ستاره تیم لس آنجلس لیکرز و جیانیس آنتتکونمپو «یونانی دیوانه» تیم میلواکی باکس به عنوان کاپیتان های دیدار آل استار  NBA که روز هفدهم فوریه در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار خواهد شد، انتخاب شدند.این دو بازیکن بیشترین آرا در کنفرانس مربوطه را کسب کردند.

جیمز پیشتاز همه بازیکنان در رای گیری بود و آنتتکونمپو بیش ترین رای را در کنفرانش شرق به دست آورد. کاپیتان ها در مراسم یارکشی بازی آل استار، وظیفه انتخاب تیم اصلی و ذخیره را بین بازیکنان رای آورده، برعهده خواهند داشت.

در کنفرانس غرب پنج بازیکن شروع کننده به غیر از لبرون جیمز، پاول جورج فوروارد اوکلاهاما سیتی تاندر، کوین دورانت فوروارد گلدن استیت واریرز، استفن کری گارد واریرز و جیمز هاردن گارد هیوستون راکتس خواهند بود. پاول جورج در رقابتی نزدیک با آنتونی دیویس ستاره تیم نیواورلینز پلیکانز، موفق شد در ترکیب اصلی بازی آل استار قرار بگیرد.

در کنفرانس شرق پنج بازیکن شروع کننده به غیر از آنتتکونمپو، کووای لنارد فوروارد تورنتو رپترز، جوئل امبید سنتر فیلادلفیا سونتی سیکسرز، کمبا واکر گارد شارلوت هورنتس و کایری آیروینگ گارد بوستون سلتیکس خواهند بود. قطعا شروع قدرتمند باکس ها در لیگ با رکورد عالی 34 پیروزی و 12 شکست تاثیر بسیاری در انتخاب یک غیر آمریکایی به عنوان کاپیتان بازی آل استار داشته است. در حال حاضر نیز مایک بودنهاوزر سرمربی باکس شانس بسیار بالایی برای هدایت یکی از دو تیم بازی آل استار دارد که قطعا لیاقت این افتخار را با بازی های جذاب میلواکی به اثبات رسانده است.

لبرون جیمز برای پانزدهمین بار حضور در بازی آل استار را تجربه خواهد کرد تا یک قدم دیگر به کوبی برایانت نزدیک تر شود. جیمز به زودی با رکورد تیم دانکن، کوین گارنت و شکیل اونیل که همگی پانزده بار حضور در آل استار را تجربه کردند، مساوی خواهد شد. جیمز فقط کوبی برایانت با هجده بار حضور و کریم عبدالجبار را با 19 بار حضور در بازی آل استار پیش روی خود دارد.

کمبا واکر، گارد شارلوت بازی آل استار را در ورزشگاه خانگی تیمش شروع خواهد کرد و بعد از ادی جونز و لری جانسون به سومین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل خواهد شد.

فرمت مورد استفاده در یارکشی تیم ها، مانند فصل گذشته خواهد بود. جیمز و آنتتکونمپو ترکیب تیمشان را از میان برگزیدگان هر دو کنفرانس که به عنوان بازیکنان اصلی و ذخیره رای کسب کرده اند، انتخاب خواهند کرد. در راند اول دو کاپیتان از میان هشت بازیکن اصلی باقی مانده چهار بازیکن و در راند دوم از میان چهارده بازیکن ذخیره هشت بازیکن را برای تکمیل کردن تیمشان، انتخاب خواهند کرد. کاپیتان ها می توانند از هر دو کنفرانس یارکشی کنند یعنی اگر جیمز یک بازیکن از لیست اصلی کنفرانس شرق انتخاب کند باید در تیم لبرون بازی کند. مراسم یارکشی در تاریخ 7 فوریه و برخلاف سال گذشته به صورت زنده پخش خواهد شد. لیست بازیکنان ذخیره که توسط رای سرمربی های ان بی ای انتخاب در تاریخ 31 ژانویه منتشر خواهد شد.

 بازیکنان شروع کننده دیدار آل استار با تلفیقی از رای هواداران، اصحاب رسانه و بازیکنان ان بی ای انتخاب شدند به همین خاطر برخی از بازیکنان که در رای گیری هوادارن جز 5 بازیکن برتر بودند، نتوانستند راهی به ترکیب اصلی پیدا کنند مانند: لوکا دونچیچ بازیکن سال اولی دالاس که بر اساس رای هوادارن رتبه دوم کنفرانس غرب را به دست آورد اما به خاطر رتبه هشتم بر اساس رای بازیکنان ان بی ای و رتبه ششم در رای گیری اصحاب رسانه، در مجموع رتبه پنجم را در میان مهاجمین کنفرانس غرب به دست آورد. دریک رز گارد مینه سوتا هم که در رای گیری هواداران رتبه دوم میان گارد های کنفرانس غرب را جلوتر از هاردن کسب کرده بود در مجموع رتبه سوم را کسب کرد. او در رای گیری بازیکنان NBA رتبه چهارم و در رای گیری احزاب رسانه رتبه ششم را به دست آورد. هم چنین دوین وید گارد میامی هیت که در شانزدهمین و آخرین فصل حضورش را در لیگ تجربه می کند، رتبه دوم را در رای گیری هواداران و رتبه ششم در رای گیری بازیکنان NBA و احزاب رسانه را به دست آورد و در مجموع در رتبه سوم میان گاردهای کنفرانس شرق قرار گرفت.

 
کد مطلب : ۱۴۵۳۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.