۰
مهاجم گل‌نزن استقلال شاگرد «آقامعلم» می‌شود؟

الحاجی گرو در راه پیکان!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
الحاجی گرو در راه پیکان!
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال پیکان تهران که این فصل هم در میانه‌های جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته، قصد دارد الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای استقلال را در نقل و انتقالات نیم‌فصل به جمع خود اضافه کند.
 
مجید جلالی، سرمربی پیکان پس از جدایی گادوین منشا از پیکان و رفتن این بازیکن به پرسپولیس، تلاش زیادی برای جذب مهاجمی هم‌سطح او کرد. از همین رو، محمد قاضی، مهاجم پدیده اول فصل به تهران آمد و با خودروسازان به توافق رسید. این مهاجم اما نتوانست انتظارات «آقا معلم» را برآورده کند.
 
از سوی دیگر مرتضی آقاخان، دیگر مهاجم پیکان هم ابتدای فصل از این تیم جدا شد و به استقلال پیوست. هرچند بعدها مشخص شد او رباط صلیبی پاره کرده و کلاه گشادی سر استقلال رفته است.
 
به هر ترتیب، جلالی و مسئولان پیکان حالا به صرافت افتاده‌اند با جذب الحاجی گرو که اتفاقا عملکرد بسیار ضعیفی در استقلال داشته، نقاط ضعف خط حمله خود را مرتفع کنند! این درحالی است که گرو از زمان پیوستنش به استقلال تنها یک بار در جام حذفی و آن هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده است. اتفاقی که باعث شده شایعه جدایی گرو از استقلال هر روز بیشتر به واقعیت نزدیک شود.
 
البته به یقین بازی در تیمی مثل پیکان با بازی در تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس تفاوت زیادی دارد و شاید جلالی با آگاهی از این موضوع دست روی گرو گذاشته است.
کد مطلب : ۱۴۴۳۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.