۰
بعد از ظهر امروز در هتل  آکادمی

جشن صدمین برد تیم ملی با کی‌روش برگزار شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
جشن صدمین برد تیم ملی با کی‌روش برگزار شد
به گزارش عصر تعادل،  در فوتبال جهان مربیانی که با تیم های ملی مختلف بالاتر از صد برد کسب کرده اند، تعدادشان زیاد نیست. در فوتبال جهان 6 مربی هستند که توانسته اند با تیم های ملی مختلف بالاتر از 100 برد ملی کسب کنند و یکی از آنها کارلوس کی روش است. سرمربی تیم ملی ایران در مجموع در تیم های ملی مختلفی که کار کرده 102 پیروزی در کارنامه خود به ثبت رسانده که در کنار میلان ماچالا، زاگالو، له روی، پریرا و بورا میلوتینوویچ پرافتخارترین مربیان ملی جهان نام گرفته اند.
 
از این رو فدراسیون فوتبال امروز جشنی به مناسبت ورود کی روش به باشگاه صدتایی های تیم های ملی برگزار کرد. نکته قابل توجه این مراسم حضور خبرنگاران و اهالی رسانه بودند. اختلافاتی که میان خبرنگاران و کی روش پیش آمد و باعث شد تا نشست خبری هفته گذشته سرمربی تیم ملی از سوی اکثر رسانه ها تحریم شود، حاشیه هایی را ایجاد کرد. امروز اما اصحاب رسانه به جشن صدمین برد ملی کی روش رفتند و جالب اینکه سرمربی تیم ملی نیز با روحیه ای خوب و اصطلاحا آغوش باز پذیرای خبرنگاران شد.

انتهای  پیام//
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.