۰
یک نفر با دل شیر به اهواز رفت!

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد
به گزارش عصر تعادل، باشگاه فولاد خوزستان امروز رسما اعلام کرد افشین قطبی سرمربی این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است تا این مربی چهارمین سرمربی فولادی‌ها در این فصل باشد!
 
فولاد فصل را با سیروس پورموسوی آغاز کرد اما او به دلیل برآورده نشدن خواسته‌هایش از راس کادر فنی این تیم کنار کشید و مسئولیت سرمربیگری فولاد به ایلی استان، کمک مربی پورموسوی رسید. این مربی رومانیایی هم نتوانست  انتظارات مدیران و هواداران فولاد را برآورده کند تا عزیز فریسات، بازیکن برجسته تاریخ فوتبال خوزستان سرمربی سرخپوشان خوزستانی شود. البته هم فریسات هم باشگاه فولاد می‌دانستند این انتخاب موقت است و به یقین سرمربی اسم و رسم‌داری هدایت باشگاه اهوازی را برعهده می‌گیرد.
 
سرانجام پس از شایعات فراوان افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که در یک فصل دراماتیک، پرسپولیس را با وجود کسر 6 امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند،، امروز به عنوان سرمربی رسمی فولاد خوزستان معرفی شد.
 
تیم فولاد خوزستان با 15 امتیاز از 14 بازی در رتبه نهم لیگ برتر ایران قرار گرفته است.

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۶۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.