۰

امدادرسانی به ۲ هزار و ۵۰۰ در راه‌ مانده در گیلان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶
امدادرسانی به ۲ هزار و ۵۰۰ در راه‌ مانده در گیلان
به گزارش عصر تعادل  مهدی ولی پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به خدمات رسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان گیلان به مسافران زمستانی متاثر از برف و کولاک در این استان تا ساعت ۱۳:۳۰ روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ گفت: عملیات امداد و نجات با تلاش ۳۵۰ نیروی عملیاتی و ۸۰ دستگاه خودروهای عملیاتی برای امداد و اسکان اضطراری در راه ماندگان از برف و کولاک انجام شد.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ نفر از مسافران زمستانی اسکان یافتند و به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از در راه ماندگان امدادرسانی شد، ۴۵۰ تخته پتو و ۳۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته هر بسته برای ۴ نفر در میان آنان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اضافه کرد: همچنین در مدت یادشده  ۱۴۰۰ بطری آب معدنی، ۶۱۰۰ قرص نان،  ۱۲۴۰ بسته بیسکویت و ۶۰۰ کیلوگرم خرما در بین متاثرین از برف و کولاک توزیع شده است.
ولی پور توضیح داد: سلسله عملیات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری متاثرین از برف و کولاک در جاده ها و مسیرهای کوهستانی این استان ادامه دارد

خدمات شبانه‌روزی امدادگران در ۷۱ محور کوهستانی برف‌گیر

حامد سجادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر  نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا نیز با اشاره به امدادرسانی در ۷۱ محور کوهستانی در برف و کولاک ۷۲ ساعت گذشته، گفت: یک‌هزار و ۳۴۹ تن از متاثران از برف و کولاک از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.
وی افزود: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در این مدت متاثر از برف و کولاک بوده است.
سجادی با اشاره به امدارسانی در ٧١ محور کوهستانی، گفت: امدادگران به ۶ هزار و ۴۱۱ متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه کرده و ٣٨ نفر را به مناطق امن و ۱۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به رهاسازی ۳۵۷ خودرو از برف اشاره و اظهار کرد: ١٠٣ تیم عملیاتی شامل ۵١۶ امدادگر و نجاتگر خدمت رسانی به هموطنان را بر عهده داشتند.

امدادرسانی به ۴۴۳ خودرو و ۸۱۰ مسافر زمستانی در استان اردبیل 

رامین معبودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز با بیان اینکه بارش برف در این استان ادامه دارد، ا فزود: ۴۴۳ دستگاه خودرو رهاسازی و ۸۱۰ مسافر طی ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شدند و تاکنون ۳۷۴ نفر هم توسط نجاتگران اسکان اضطراری یافتند.

وی افزود: علاوه بر بکارگیری ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ خودروی ست نجات و ۹ خودروی پشتیبان، ۲۶ تیم عملیاتی هم با ۹۹ نفر نجاتگر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به هموطنان امدادرسانی می کنند.
همچنین علاوه بر پایگاه های ثابت، موقت و کوهستان، یک تیم سیار در شهرستان نیر، دو تیم سیار در شهرستان نمین و یک تیم سیار در خلخال و ۵ تیم نیز از معاونت امداد و نجات استان در نمین به هموطنان و مسافران خدمات ارائه دادند. نیروهای امدادی این جمعیت در محورهای نمین-حیران، نیر-سراب، خلخال-اسالم و اردبیل-کوثر در حال امدادرسانی هستند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۵۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}