۰

آبمیوه و بستنی گران نمیشود!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
آبمیوه و بستنی گران نمیشود!
اسکندر آزموده سفیدی، رئیس اتحادیه آبمیوه فروشان بیان داشت: قیمت آبمیوه به قیمت میوه بستگی دارد، از طرفی ظرف‌ها نیز اندازه‌شان متفاوت است. بنابراین نرخ مشخصی برای قیمت آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از گرانفروشی بازرسانی را مأمور کرده‌ایم تا بر عملکرد آبمیوه فروشان نظارت داشته باشند و در صورت تخلف به تعزیرات اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه آبمیوه فروشان و کافی شاپ گفت: توصیه می‌کنم که در این ایام که هوا روبه گرمی می‌رود مردم خودشان بر کیفیت آبمیوه‌ها دقت کافی را داشته باشند، به طور مثال باید دقت داشته باشند وقتی که آب هویجی استفاده می‌کنند که کمی کدر است و رنگ روشنی ندارد مسلما این هویج به خوبی شسته نشده است و برعکس اگر رنگ آب هویج شفاف باشد به معنای این است که کاملا تمیز شسته شده است.

وی در رابطه با قیمت‌های بستنی به نسیم اظهار داشت: قیمت بستنی در اسفندماه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت اما پس از این هیچ گونه افزایش قیمتی تا اسفندماه نخواهیم داشت.

آزموده اضافه داشت: قیمت بستنی سنتی سوپرویژه مغزدار ۱۴ هزار تومان، بستنی ویژه خامه دار زعفرانی کیلویی ۱۲ هزار تومان، بستنی سنتی ممتاز ۱۱ هزار تومان، بستنی سنتی ساده ۱۰ هزار تومان، بستنی میوه‌ای ویژه و مغزدار ۱۴ هزار تومان، بستنی میوه ای اعلا و ممتاز کیلویی ۱۲ هزار تومان و فالوده نیز ۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه آبمیوه فروشان تصریح کرد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، به همکاران خود اعلام می کنیم که تداخل صنفی صورت ندهند، زیرا آبمیوه فروشان با شروع ماه رمضان نباید حلیم و یا آش بفروشند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان گونه که اگر اتحادیه مربوط به فروش آش و حلیم فروششان با اتحادیه آبمیوه فروشان تداخل صنفی داشته باشند تذکر دریافت می کنند، همکاران ما نیز اگر در ایام ماه رمضان فروش حلیم و یا آش داشته باشند تذکر خواهند گرفت.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۳۶۷۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.